×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است. در این ایام، یاد و خاطره امام شهداء ،حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام و ایثارگران سرافراز را گرامی می‌داریم و به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام می‌کنیم.
دفاع مقدس مکتب انسان‌سازی و الگویی بی‌بدیل از روحیه جهادی، ایثار و شهادت‌طلبی است. رزمندگان اسلام با ایمان راسخ و اتکا به قدرت لایزال الهی، در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند و پیروزی‌های بزرگی را نصیب ملت ایران نمودند. دفاع مقدس تنها یک جنگ نظامی نبود، بلکه یک انقلاب بزرگ فرهنگی بود که دستاوردهای ارزشمندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد. خودباوری، استقلال، مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی از جمله این دستاوردها هستند.امروزه نیز با الگوگیری از این روحیه جهادی، می‌توانیم بر مشکلات و چالش‌های پیش رو غلبه کنیم و به اهداف بلند خود دست یابیم.
اینجانب به نمایندگی از اعضای خانواده بزرگ صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر ادامه راه آن‌ها و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تأکید نموده و از خداوند متعال، عزت و سربلندی ایران اسلامی و سلامتی و موفقیت همه هموطنان را مسئلت می‌نمایم

عباس معظمی
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره
 شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.