Categories: ورزشی

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال برابر پیکان

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال امروز (پنج‌شنبه) در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران و از ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید.  گل‌های استقلال را شیخ دیاباته و محمد دانشگر به ثمر رساندند.

چند دقیقه اول بازی در اختیار پیکان بود اما رفته رفته این استقلالی‌ها بودند که بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت نصف‌ونیمه هم ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند.

در یکی از این حملات بود که استقلال صاحب یک ضربه آزاد شد. این ضربه را وریا غفوری زد و توپش بعد از برخود به تیرک روی خطا دروازه در حرکت بود که شیخ دیاباته برای باز کردن دروازه به سمت توپ رفت اما مدافع پیکان با او برخورد کرد و همین صحنه را داور پنالتی اعلام کرد. داور هم‌چنین در ابتدا بازیکن پیکان را اخراج کرد اما بعد از اعتراض پیکانی‌ها و مشورت با کمک داور، کارت قرمز را به کارت زرد تغییر داد. دیاباته پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و دروازه پیکان را در دقیقه ۱۷ باز کرد.

در ادامه پیکانی‌ها سعی کردند با در اختیار گرفتن توپ به سمت دروازه استقلال بروند و در این کار هم تا حدودی موفق بودند اما در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه حریف آنچنان قدرتمند ظاهر نشدند. این مالکیت هم کمی بعد از دست رفت و دوباره شاگردان فرهاد مجیدی بازی را در اختیار گرفتند و حملاتی را روی دروازه حریف ایجاد کردند. 

در دقیقه ۳۹ بازی و در یکی از این حملات محمد نادری یک ارسال بلند روی دروازه پیکان کرد و محمد دانشگر که جلو کشیده بود و در نزدیکی تیر دوم دروازه پیکان حضور داشت این ارسال را با یک بغل پا تبدیل به گل دوم استقلال کرد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، نادر محمدی، ابراهیم صادقی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی، محمد ستاری، سامان فلاح، مجید عیدی، رضا جبیره و اسماعیل بابایی.

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان در سال ۱۴۰۲ توسط شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در همایش تجلیل از واحدهای برتر صنعتی و معدنی استان…

11 ساعت ago

لغو تعدادی از پروازها از ساعت ۲۱ امشب

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به محدودیت عملیاتی پیش آمده، پرواز تعدادی از…

12 ساعت ago

جزئیات تغییر سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جزئیات تغییر سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی را تشریح…

12 ساعت ago

«پست برق نفت» پروژه CTEP در مدار قرار گرفت گامی دیگر در راستای راه اندازی زودهنگام واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی

«پست برق نفت» واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی (CTEP) در مدار قرار گرفت.

15 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد

با حکم رشید قانعی؛ مدیرعامل پترول، یوسف شریفی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.

15 ساعت ago

بازدید وزیر نفت از شرکت پتروشیمی پارس

وزیر نفت به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، ضمن بررسی روند تولید شرکت…

15 ساعت ago