×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
پیشتازی ۲٫۵ برابری بیمه زندگی ما از متوسط صنعت بیمه

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه “ما”، صنعت بیمه بر افزایش سهم بیمه های زندگی از کل حق بیمه تولیدی تاکید فراوان دارد. 

به تازگی رئیس کل بیمه مرکزی نیز با انتقاد از وضعیت موجود، گفته است: با وجود ظرفیت‌های بسیار برای توسعه بازار بیمه، سال‌هاست ضریب نفوذ بیمه های زندگی در حد ۰.۳ درصد باقی مانده است، در حالی که نسبت جهانی آن سه درصد است.

اکنون ارزیابی عملکرد شرکت بیمه “ما” نشان می دهد که توجه ویژه به این رشته، توانسته موفقیت چشمگیری را در این زمینه رقم بزند، به گونه ای که این شرکت در شش ماه نخست سال جاری حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال حق بیمه در رشته زندگی اندوخته دار و غیر اندوخته دار تولید کرده است.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه “ما” معتقد است مسیر توسعه صنعت بیمه از بیمه های زندگی می گذرد. به گفته ابراهیم کاردگر، بیمه های عمر تنها کانال توسعه صنعت بیمه است و می توان از بیمه های زندگی به عنوان ابزار تامین مالی پروژه های اقتصادی استفاده کرد.

گفتنی است به تازگی سود مشارکت در منافع بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری برای سال ۱۴۰۲ (منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹) به میزان ۲۴/۴۸۶درصد محاسبه و به اندوخته بیمه نامه های بیمه گزاران این شرکت واریز شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.