×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳
پیشرفت و ترقی بانک از مسیر رضایت مشتریان محقق می شود

به گزارش تجارت گردان ، دکتر ایمانی با اشاره به آنکه استراتژی بانک سینا، ارائه خدمات کیفی و کمّی مطلوب به مشتریان است، افزود: در حال حاضر، تنوع و کیفیت محصولات و خدمات بانک سینا در وضعیتی مناسب قرار دارد که با توجه به افزایش اختیار عمل مدیران مناطق و شعب، فرصت مناسبی در جهت پاسخگویی به نیازهای بانکی مشتریان به ویژه در ماه های پایانی سال و تامین رضایت ایشان است.
وی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان در بهبود شاخص های عملکردی نیز گفت: یکی از عوامل مهم در تامین رضایت مشتریان و عامل محرکه و زمینه ساز پیشرفت سازمانی، رضایت سرمایه انسانی است که توجه به دغدغه ها و مسائل معیشتی آنها می تواند به حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی بانک سرعت ببخشد و مدیریت بانک نیز سعی خود را بر تامین اهداف این بخش متمرکز ساخته است.
دکتر ایمانی به ظرفیت های بالای استان خراسان اشاره و خاطرنشان کرد: استان خراسان در زمره استانهای مستعد و با قابلیت در بحث صنعتی و کشاورزی است و لذا انتظار داریم از این ظرفیت ها و پتانسیل ها به بهترین نحو در جهت بهبود عملکردها و ارتقاء جایگاه بانک استفاده گردد.
وی بر لزوم اعطای تسهیلات با رعایت ضوابط اعتبارسنجی تاکید کرد و افزود: اقدام مدبرانه کارکنان در پرداخت تسهیلات، زمینه ساز ایجاد تعادل در نسبت منابع و مصارف است و برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ باید تدبیر و درایت را همواره در تصمیم‌گیری‌های خود مدنظر داشته باشیم.
مدیرعامل بانک سینا، سفرهای استانی و دیدار با کارکنان را عاملی مهم در شناسایی امتیازات و برتری های بانک دانست و گفت: این امر می تواند در شناسایی و رفع مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت ها و نیز خدمات رسانی بهینه و سریع به مشتریان نیز موثر باشد.
گفتنی است در این سفر، معاونین “امور شعب و مناطق” و “مهندسی و پشتیبانی” و مدیر و معاون منطقه خراسان نیز حضور داشتند و شعب تربت حیدریه، بیرجند، گناباد و کاشمر مورد بازدید مدیرعامل بانک و هیات همراه قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.