×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۰ شهریور , ۱۴۰۳
پیش راه اندازی فاز اول مجتمع پتروشیمی بدر شرق چابهار در دی ماه ۱۴۰۵ صورت می‌گیرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مجتمع پتروشیمی بدر شرق، امیر سرتیپ خلبان دکتر نصیرزاده در جریان سفر هفته گذشته خود به چابهار و بازدید از پروژه های صنعتی وزارت دفاع در جنوب شرق کشور از سایت پروژه مجتمع پتروشیمی بدر شرق چابهار واقع در شهرک پتروشیمی مکران بازدید بعمل آورد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت بخش های مختلف این پروژه قرار گرفت.

در جریان این بازدید بهزاد انصاری مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بدر شرق ضمن عرض خیر مقدم به امیر سرتیپ خلبان دکتر نصیرزاده و هیات همراه و ارایه توضیحات لازم از روند اجرای پروژه و فعالیت‌های انجام شده ابراز امیدواری کرد تا با توجه به پیشرفت کلی ۵۲٪ درصدی این طرح و تلاش های صورت گرفته، پیش راه اندازی فاز اول پروژه در دی ماه سال ۱۴۰۵ محقق گردد.

قابل ذکر اینکه میزان کل سرمایه‌گذاری فاز اول مجتمع پتروشیمی بدر شرق حدود ۴۳۰ میلیون یورو می باشد که پس از راه اندازی و با تولید ۱/۶۵۰/۰۰۰ تن متانول در سال، به میزان فروش و ارز آوری سالیانه حدود ۵۰۰ میلیون یورو با احتساب نرخ فعلی متانول دست خواهد یافت.

همچنین راه اندازی این طرح با ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود ۵۰۰ نفر منجر به توسعه پایدار منطقه و ارتقای سطح رفاه و معیشت مردمان منطقه خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.