×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
پیگیری مشکلات مربوط به شهرک‌های صنعتی پیشوا و چرمشهر

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نشست بررسی مشکلات مربوط به شهرک‌های صنعتی پیشوا و چرمشهر با حضور “سعید صادقی” مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، “فرهاد اصل ایرانی فام” مدیرحقوقی و امور قرادادها، “همایون توفیقی” مدیر بهداشت ایمنی، محیط زیست و انرژی و “عسکری مجتهدزاده” مشاور مدیرعامل و مدیر حراست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران راهکارهای لازم برای تسریع و رفع برخی موانع ارائه شد.

در این نشست که سه شنبه ۲۹ خردادماه ماه به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران برگزار شد، مسائل مربوط به شهرک‌های صنعتی پیشوا و چرمشهر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه داد و تصریح کرد: ایجاد و توسعه شبکه فاضلاب، اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از محیط زیست توسط سرمایه‌گذاران امری لازم و اجتناب‌ناپذیر است.

“سعید صادقی” خاطر نشان کرد: رعایت ضوابط زیست محیطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستلزم تعامل و همکاری بیشتر است تا واحدهای تولیدی بدون هیچ دغدغه‌ای به تولید مشغول باشند.

وی با بیان اینکه موضوع تولید، اشتغال و صنعت مورد تأکید مسئولان عالی کشور و استان  نیز است، گفت: مهم‌ترین موضوع حفاظت از محیط زیست در راستای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی است.

در این نشست مباحثی همچون تعیین تکلیف اراضی شهرک صنعتی پیشوا و مشکلات تصفیه خانه شهرک‌ صنعتی چرمشهر  بحث و تبادل نظر شد و راهکارهای لازم برای رفع موانع ارائه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.