×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
پی‌اس‌جی: کرونا تمدید قرارداد با «امباپه» و «نیمار» را پیچیده کرده است

به گزارش ایرنا، «لئوناردو» مدیر ورزشی پی‌اس‌جی می‌گوید که این باشگاه فرانسوی مذاکرات تمدید را با نیمار، امباپه و «آنخل دی‌ماریا» آغاز کرده است.
لئوناردو در آستانه شروع فیفادی به خبرنگاران گفت که قهرمان لوشامپیونه بدنبال حفظ تمامی بازیکنان خوب خود از جمله نیمار و امباپه است.
وی در این باره تاکید کرد: مذاکرات را با نیمار، امباپه و دی ماریا برای تمدید آغاز کرده‌ایم. متاسفانه در مورد «مویِس کین» گزینه خرید نداریم و او تا پایان قرارداد قرضی از اورتون بازیکن ما است. کین مهاجم فوق العاده‌ای است اما قراردادهای قرضی در انگلیس کمی متفاوت است و در نتیجه گزینه خرید دائمی در قرارداد ما با اورتون وجود ندارد.
اظهارات لئوناردو مبنی بر اینکه پاندمی کووید-۱۹ ممکن است توانایی پی‌اس‌جی را برای حفظ بازیکنان ارزشمند خود تحت الشعاع قرار دهد، برای هواداران این باشگاه به مثابه زنگ هشدار بود.
در واقع، چه پاندمی باشد و چه نباشد، ستاره‌های این تیم نه احتمالا بلکه یقینا از سوی مشاوران خود هیچگونه کاهش دستمردی را نخواهند پذیرفت و در بهترین حالت اگر خواهان افزایش قراردادهای خود نباشند، تقاضای دستمزدهای قبلی را خواهند داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.