Categories: بانک و بیمه

چابکی و سرعت عمل در ارائه خدمات به مشتریان اولویت اصلی ماست

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، محمدرضا حسین‌زاده در نشست بررسی عملکرد ۹‌ماهه مناطق بانک با تاکید بر ضرورت جذب منابع و افزایش توان اعتباری بانک، از شعب خواست تا با سرعت و برنامه‌ریزی منسجم، خدمات بانکی را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه کنند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین اظهار داشت: این بانک با بهره‌مندی از سرمایه‌انسانی جوان، خوش‌فکر و متخصص به‌عنوان یک بانک خوشنام در بین مشتریان شناخته می‌شود و این پتانسیل بالا می‌تواند فرصت‌های بسیاری را در ارائه خدمات به‌روزتر و سریع‌تر به مشتریان و رضایت‌مندی سهامداران و سایر ذی‌نفعان خلق کند.

در این جلسه، عملکرد تمامی واحدهای بانک بررسی و رهنمودها و راهکارهایی درخصوص نیل به عملکردی مطلوب‌تر از سوی مدیرعامل و هیئت‌مدیره به مدیران صف و ستاد ارائه شد.

فتحنایی

Recent Posts

بانک ملی ایران با عرضه اولیه بزرگترین سهام تاریخ فرابورس، افق‌های جدیدی را گشود

بانک ملی ایران با واگذاری عمومی سهام خود در شرکت توسعه نیشکر و صنایع وابسته،…

4 ساعت ago

۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا

وزیر راه و شهرسازی درباره آغاز مجدد پروازهای هواپیماهای ایرانی به اروپا گفت: از ۱۲…

4 ساعت ago

وزیر نیرو از کشف تعداد زیادی ماینر غیرمجاز خبر داد

وزیر نیرو گفت: تعداد خیلی زیادی ماینر که از شبکه برق به صورت غیرمجاز استفاده…

4 ساعت ago

آمادگی بانک شهر برای وکالتی کردن حساب های خریداران محصولات ایران خودرو

بانک شهر همزمان با آغاز طرح فروش خودروهای ایران خودرو، امکان ثبت حضوری و غیرحضوری…

4 ساعت ago

تندیس بلورین جایزه مدیریت مالی ایران به بانک سینا رسید

تندیس بلورین پانزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران بر اساس عملکرد مؤثر یک ساله…

4 ساعت ago

بیمه پاسارگاد تندیس بلورین پانزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کرد

بیمه پاسارگاد در پانزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران موفق به کسب تندیس بلورین…

4 ساعت ago