دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در گفت و گو با خبرگزاری فارس با بیان مطالب فوق افزود : شعب ، همکاران و نمایندگان بیمه رازی که در این مدت ۴ ماه نسبت به راه اندازی یا به روزرسانی صفحات اینستاگرام خود به نام «بیمه رازی» اقدام کنند در چالش « هر نماینده بیمه رازی یک صفحه اینستاگرام» مشارکت داده شده و در جشن روز بیمه از آنان تقدیر بعمل خواهد آمد.
وی افزود در این چالش که با همکاری مدیریت راهبری شبکه فروش برگزار می شود، پارامترهایی چون تعداد عضو و بازدید ، استفاده از محتوا و رعایت استانداردهای روابط عمومی و تولید محتوای خلاقانه و جذابیت های بصری از جمله معیارهای انتخاب « نماینده برتر بیمه رازی در حوزه دیجیتال» می باشد.
به گزارش روابط عمومی بیمه رازی وی تصریح کرد : پرداخت سود مشارکت در منافع به شبکه فروش برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت، دو برابر کردن ظرفیت صندوق نمایندگان ، پرداخت کارمزد نمایندگان دو بار در ماه ، پرداخت وامهای مشارکت در تبلیغات، وام خرید دفتر، مشارکت در طرح های بازاریابی تا سقف یک میلیارد ریال ، برگزاری دوره آموزش بازاریابی از مبتدی تا حرفه ای به صورت رایگان ، تخصیص بازار های ایجاد شده توسط شرکت به نمایندگان ، تفویض اختیارات صدور مناسب و افزایش اختیارات نمایندگان ، برگزاری جشنواره های فروش دائمی و پرداخت جوایز ویژه به نمایندگان از جمله جشنواره شبهای رمضان ، امکان استفاده از اماکن وابسته به شرکت جهت شروع کسب و کار نمایندگان به صورت رایگان ، از جمله اقداماتی است که در پنج ماهه اخیر و با توجه ویژه مدیرعامل بیمه رازی به نمایندگان و در راستای چرخش های استراتژیک بیمه رازی ایجاد شده است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از برنامهریزی این شرکت برای بهرهگیری از فناوریهای نوین…
بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳، مبلغ شش هزار و ۷۰۹…
ساخت سیستم کنترل، کمپرسور سینگز، پمپ های فرآیندی، بخشی از شیرهای دستی و شیرهای برقی…
علی اخوان: رگولاتوری و تنظیمگری مهمترین چالش حوزه فینتک است. با توجه به اینکه به…
پانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی مخابرات با تاکید بر «ارتباطات در عصر هوش مصنوعی» با حمایت IEEE…
مگنت، مرکز نوآوری بیمه معلم، در پنل تخصصی «موبایل و صنعت بیمه» در دومین کنگره…