×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۹ دی , ۱۴۰۳
چشم‌انداز ال‌جى در راستای گسترش ”راهکارهای خانگى هوش مصنوعى“ به حوزه خودرو در نمایشگاه CES 2025

ال‌جى الکترونیکس (ال‌جی) راهکار نوآورانه‌اى را به نمایش مى‌گذارد که آسایش و راحتى خانه هوش مصنوعى ال‌جی (LG AI Home )  را به فضاى حمل‌ و نقل گسترش مى‌دهد. نمونه‌ای از مفهوم ابداعی جدید “راهکار سبک زندگی خودرویی” در غرفه این شرکت در نمایشگاه CES 2025 به نمایش گذاشته شده و پلتفرم تجربه کاربری خودرویى (Mobility Experience (MX)) ال‌جى را معرفى مى‌کند. این راهکار نوظهور در حوزه حمل و نقل، مجموعه کاملى از راهکارهاى سبک زندگی هوشمند ال‌جى را به کار می‌گیرد تا با برقراری ارتباطی یکپارچه‌ بین خودرو و AI Home، تجربه‌های کاملاً جدیدی از سبک زندگی را ارائه نماید.

پلتفرم MX ال‌جی تعاریف معمول راهکارهای خانگی را وسعت داده و نوع جدیدی از فضای چندبعدی و چندمنظوره را خلق می‌کند. این پلتفرم با استفاده از یک سیستم بسته‌بندی مدولار (modular) ، سخت‌افزار و لوازم نوآورانه‌ی ال‌جی را با فن‌آوری هوش مصنوعی ترکیب می‌کند تا اتاق خودرو را به یک سالن مدیای شخصی یا یک استودیوی خلاق تبدیل نموده، مجموعه‌ای از فرصت‌های “فضا به عنوان یک تجربه” را برای مشتریان بالقوه ایجاد کند.

پلتفرم MX هماهنگی مناسبی با روند حاکم بر صنعت خودرو و سلیقه مشتریان دارد و با فاصله گرفتن از مفاهیم سنتی حمل و نقل، به سوی ایده‌ی خودرو به عنوان یک فضای شخصی‌سازی شده بر اساس سبک زندگی شخصی افراد حرکت می‌کند. این پلتفرم از جدیدترین محصولات، راهکارها و خدمات هوش مصنوعی بهره می‌برد تا تجربه‌ای منطبق بر سبک زندگی کاربر خلق نموده و بالاترین سطح راحتی و آسایش او را تضمین کند.

پلتفرم MX یک طراحی دوکابینه را به نمایش می‌گذارد: یک کابین جلو (راننده) و یک فضا برای تجربه کاربری شخصی‌سازی شده در عقب. کاربران می‌توانند این فضای قابل‌تنظیم را به چندین روش مختلف مانند تقسیم آن به قسمت‌های چندمنظوره، یا تبدیل آن به فضای بسیار شخصی‌سازی شده از قبیل استودیوی خلق آثار هنری، سالن بیزینس یا فضاهای مجزا برای استراحت و سرگرمی‌ها به سلیقه خود تغییر دهند. طراحی مدولار این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد که کابین عقب را با وسایل مختلف تجهیز کرده، ترکیب‌هایی را انتخاب کنند که نیازها و ترجیحات آن‌ها را برآورده کند. ال‌جی در نظر دارد پلتفرم MX را در قالب خدمات قابل‌اشتراک ارائه نماید که برای مخاطبان وسیع‌تری در دسترس باشد.

پلتفرم MX که با راهکارهای هوش مصنوعی ال‌جی (ThinQ ON) تجهیز شده است، به کاربران اجازه می‌دهد شرایط داخل خودرو را شخصی‌سازی کرده و از خدمات مفید سبک زندگی مانند جدول مدیریت زمان روزانه و ارائه خلاصه اطلاعات (بریفینگ) لذت ببرند. خدمات اضافی توسط تأمین‌کنندگان دیگر (شامل سفارش غذا و نوشیدنی، خشکشویی و رزرو هتل) را می‌توان به این مجموعه افزود تا تجربه بهتر و غنی‌تری برای کاربر فراهم شود.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES 2025 می‌توانند پلتفرم MX را در فضای تجربه “راهکارهای سبک زندگی در خودروها” امتحان کنند. این غرفه راهکارهای فضای به شدت قابل شخصی‌سازی و راهکارهای سبک زندگی در خودرو را در کنار تجهیزات بی‌نظیر ال‌جی و دستگاه‌های اینترنت اشیاء به نمایش می‌گذارد. این رویداد چشم‌انداز جذابی از آینده خودروها و فضاهای زندگی هیبریدی و متصل به اینترنت ارائه می‌کند.

لی جائه چول، مدیرعامل شرکت راهکارهای لوازم خانگی ال‌جی در این‌باره گفت: «پلتفرم نوآورانه MX، بر اساس مفهوم «فضا بعنوان یک تجربه کاربری» از قدرت ال‌جی در زمینه تولید لوازم خانگی و فن‌آوری هوش مصنوعی خانگی استفاده می‌کند تا راهبرد جدیدی در تجربه‌های خودرویی ارائه نماید.» وی افزود: «با اتکا به این چشم‌انداز برای به صفر رساندن میزان کار در خانه، ما به تلاش خود برای متصل کردن و گسترش تجربیات کاربری مشتریان در تمامی جنبه‌های زندگی روزمره ادامه می‌دهیم.»

بازدیدکنندگان CES 2025 از ۷ تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۵ می‌توانند با مراجعه به غرفه شرکت ال‌جی در مرکز همایش‌های لاس وگاس (Las Vegas Convention Center) جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی (از جمله پلتفرم MX) را از نزدیک تجربه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.