به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، مهدی محمدی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تغییرات بنیادین در حوزه های ارتباطی و لزوم ارائه راه حل های متفاوت از قبل در حل مسائل سازمانی
خواستار استمرار آموزش های تخصصی در روابط عمومی شد و حوزه روابط عمومی را حوزه پویا و غیر ایستا عنوان کرد و گفت : اقدامات بیمه ایران خصوصا حوزه روابط عمومی شایسته تقدیر است و استفاده از قابلیت و توانمندی های درون سازمانی و تهیه گزارش های تصویری تاریخ شفاهی بیمه ایران یکی از افتخارات روابط عمومی است و نشان دهنده پویایی و تخصص مدیران و کارکنان این مجموعه است.
خدامی نیز از دیگر سخنرانان این همایش ، با اشاره به خدمات و اقدامات جهادی مسیولین روابط عمومی ، به نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی در پیشبرد اهداف شرکت پرداخت و گفت: شفاف سازی و اطلاع رسانی از خصوصیات بارز روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم ،مشتریان و شرکت است.
وی افزود : با توجه به مسیولیتهای بازرگانی و اجتماعی بیمه ایران ، اهمیت روابط عمومی در بیمه ایران بیشتر از سازمان های دیگر است و همکاران ما در روابط عمومی باید قابلیت های متعددی در توسعه کسب و کار بیمه ای ، اثر بخشی و کارایی فروش و خدمات پس از فروش داشته باشند.
معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگیها به نقش ارزنده سرمایه انسانی در شرکت پرداخت و خاطر نشان کرد: نوآوری ، مشارکت کارکنان در مدیریت شرکت ، موضوعات انگیزشی و رفاهی ، شایسته گزینی در انتصابات از اقداماتی بود که انجام شده و در برنامههای آتی در نظر داریم جشنواره روز مشتری و جشنواره ستارگان فروش برای نمایندگی ها را برگزار نماییم .
همه این اقدامات اتفاقات بسیار خوبی هست که برخی از آنها برای اولین بار در شرکت انجا شده و تبیین این اقدامات برای مردم و بیمه گزاران از طریق روابط عمومی می تواند ضمن آگاه بخشی ، تاثیر گذاری این اقدامات را افزایش دهد.
وی در پایان سخنان خود کتابهای ارتباط شناسی دکتر محسنی راد ، ارتباطات سازمانی کاترین میلر ،ارتباطات انسانی دکتر فرهنگی ، واژه نامه ارتباطات دکتر یونس شکرخواه و کتاب وسایل ارتباط جمعی را برای مطالعه مسیولین روابط عمومی مفید و سود مند دانست.
مصطفی رئوفی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این همایش به موضوع روابط عمومی سنتی و مدرن پرداخت و تاکید کرد: روابط عمومی باید با استفاده از ابزارهای مدرن هوش مصنوعی و روز دنیا و با گسترش فعالیت های خود در فضای مجازی ارتباط بیشتری با مردم که ذی نفعان اصلی ما هستند برقرار کند.
وی افزود: شعار بیمه ایران خدمت بی منت به مردم است و انتخاب این شعار از سوی مدیران این شرکت نشاندهنده همراهی مدیران و کارکنان این شرکت با سیاستهای دولت مردمی سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان است .
همچنین در ابتدای این همایش تخصصی داود سیاح مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل ضمن خوش آمدگویی به نکات مهمی در مورد خصوصیات فضای مجازی ارائه نمود و گفت : برگزاری این نشست ها موجب افزایش همکاری ها و تقویت جایگاه مسئولین روابط عمومی استان ها می شود.
وی همچنین با اشاره به اقدامات و خدمات بی منت کارکنان بیمه ایران در پرداخت خسارات ذی نفعان و اقتصاد و سرمایه گذاری در کشور، خواستار انعکاس این خدمات در رسانهها شد و افزود: اقدامات بسیار خوبی با راهاندازی خانه فرهنگ و ضبط و پخش خاطرت و تاریخ شفاهی بیمه ایران شده و امیدوارم با ارسال اخبار و رویدادهای خبری هر استان و زیر مجوعه های آن از طریق مسئولین روابط عمومی استان ها به اداره کل روابط عمومی ، پوشش خبری بهتری از دستاوردها و فعالیت ها ی شرکت داشته باشیم .
https://tejaratgardan.ir/?p=263334