چهار محصول جدید ایران خودرو، تحت بررسی رسانه‌های تخصصی قرار گرفتند

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- روز گذشته سوم دی‌ماه، شماری از رسانه‌های تخصصی حوزه صنعت خودرو، چهار محصول هایما ۷X، هایما ۸S و شاین‌مکس در دو نسخه بنزینی و هیبریدی را برای نخستین بار مورد بررسی قرار دادند و تجربه رانندگی با این خودروها را تحلیل فنی کردند. 
این محصولات از ابعاد مختلف فنی، عملکردی و ظاهری مورد بررسی رسانه‌ها قرار گرفت تا از این طریق اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح به جامعه و مشتریان صورت گیرد. 


چهار محصول یاد شده، از خودروهای روز و مدرن گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌روند که افزون بر طراحی زیبا، امکانات و قابلیت‌های فنی، دارای خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب مشتریان در سراسر کشور هستند. 
شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، مزیت بزرگ رقابتی برای محصولات این شرکت به شمار می‌رود و به این ترتیب مشتریان با انتخاب این محصولات دغدغه‌ای در زمینه دریافت خدمات نخواهند داشت. 


گفتنی است، خودروهای هایما ۷X و ۸S جزء محصولات تولیدی ایران خودرو بوده و دو نسخه بنزینی و هیبریدی شاین مکس در مرحله نخست به صورت وارداتی تامین و به بازار عرضه می‌شوند. 


شماری از اصحاب رسانه در پایان برنامه، به ارایه دیدگاه‌ها و نتایج بررسی خود در زمینه هر یک از خودروهای یاد شده پرداختند.

فتحنایی

Recent Posts

جزئیات تسهیلات پرداختی بانک مهر ایران در سال ۱۴۰۲

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال گذشته ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار فقره تسهیلات به…

4 ساعت ago

حجم عملیات ارزی بانک توسعه تعاون ۷۴ درصد رشد داشته است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از رشد ۷۴ درصدی حجم عملیات ارزی بانک خبر…

4 ساعت ago

همکاران خدوم واحدهای خسارت باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند

سید محمدناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران روز پنجشنبه در بازدیدی ۳ ساعته از پایانه خسارت…

4 ساعت ago

اعلام شرایط فروش محصولات کار (وانت ۱۵۱ و انواع نیسان) گروه خودروسازی سایپا

شرایط فروش محصولات کار (وانت ۱۵۱ و انواع نیسان) گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

4 ساعت ago

افتخار آفرینی مبین در صنعت انرژی کشور

موفقیت شرکت مبین انرژی خلیج فارس در تولید بی‌وقفه برق برای مدت هفت سال، به…

4 ساعت ago