به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- روز گذشته سوم دیماه، شماری از رسانههای تخصصی حوزه صنعت خودرو، چهار محصول هایما ۷X، هایما ۸S و شاینمکس در دو نسخه بنزینی و هیبریدی را برای نخستین بار مورد بررسی قرار دادند و تجربه رانندگی با این خودروها را تحلیل فنی کردند.
این محصولات از ابعاد مختلف فنی، عملکردی و ظاهری مورد بررسی رسانهها قرار گرفت تا از این طریق اطلاعرسانی دقیق و صحیح به جامعه و مشتریان صورت گیرد.
چهار محصول یاد شده، از خودروهای روز و مدرن گروه صنعتی ایران خودرو به شمار میروند که افزون بر طراحی زیبا، امکانات و قابلیتهای فنی، دارای خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب مشتریان در سراسر کشور هستند.
شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایرانخودرو، مزیت بزرگ رقابتی برای محصولات این شرکت به شمار میرود و به این ترتیب مشتریان با انتخاب این محصولات دغدغهای در زمینه دریافت خدمات نخواهند داشت.
گفتنی است، خودروهای هایما ۷X و ۸S جزء محصولات تولیدی ایران خودرو بوده و دو نسخه بنزینی و هیبریدی شاین مکس در مرحله نخست به صورت وارداتی تامین و به بازار عرضه میشوند.
شماری از اصحاب رسانه در پایان برنامه، به ارایه دیدگاهها و نتایج بررسی خود در زمینه هر یک از خودروهای یاد شده پرداختند.
بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال گذشته ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار فقره تسهیلات به…
بانک پارسیان با پرداخت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن، توانسته است…
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از رشد ۷۴ درصدی حجم عملیات ارزی بانک خبر…
سید محمدناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران روز پنجشنبه در بازدیدی ۳ ساعته از پایانه خسارت…
شرایط فروش محصولات کار (وانت ۱۵۱ و انواع نیسان) گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.
موفقیت شرکت مبین انرژی خلیج فارس در تولید بیوقفه برق برای مدت هفت سال، به…