×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
چه گلی و چه پایان خوشی برای سردار در رم

به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، از چند هفته پیش مشخص شد که دو باشگاه بایر لورکوزن و رم بر سر مسائل مالی برای دائمی شدن حضور سردار آزمون در جالوروسی به توافق نرسیده‌اند و این ستاره ایرانی بعد از یک فصل بازی در پایتخت ایتالیا باید این تیم را ترک کند.

این جدایی در حالی اتفاق می‌افتد که سردار در طول فصلی که گذشت عملکرد نسبتاً خوبی در ترکیب رم داشت و حتی بازیکن مورد علاقه دنیله ده‌روسی نیز محسوب می‌شد اما همان‌طور که گفته شد رقم درخواستی باشگاه بایر لورکوزن مانع از ماندن او در رم شد.

سردار آزمون امروز آخرین بازی خود را هم در ترکیب رم انجام داد. جایی که این تیم در دیداری دوستانه به مصاف میلان رفت. ملی پوش ایرانی از ابتدای نیمه دوم به جای تامی آبراهام وارد زمین شد تا آخرین بازی خود را هم با پیراهن رم انجام داده باشد.

نکته جالب توجه اینکه بازی دوستانه دو تیم رم و میلان در استرالیا برگزار شد و علیرضا فغانی داور نام آشنای فوتبال ایران قضاوت آن را بر عهده داشت تا سردار بازی خداحافظی خود با رم را در حضور یک داور ایرانی انجام داده باشد.

اتفاقا علیرضا فغانی برای سردار خوش یمن هم بود، چرا که او در این مسابقه پرگل موفق شد گل پنجم جالوروسی را وارد دروازه حریف کند. او بعد از حرکتی زیبا از میانه زمین با یک ضربه مهارنشدنی دروازه میلان را باز کرد تا شاید رم به خاطر از دست دادن او بیشتر حسرت بخورد. دیداری که در نهایت با پیروزی پنج بر دوی رم به پایان رسید.

گفتنی است بر اساس گمانه‌زنی‌های انجام شده سردار آزمون فصل آینده نیز در سطح اول فوتبال اروپا به کار خود ادامه خواهد داد و این بار قرار است لالیگا و باشگاه سویا را به عنوان چالش خود انتخاب کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.