به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این خدمت جدید طراحی شده است تا مشکلات و ریسکهای موجود در فرآیندهای چک کاغذی را کاهش دهد و امکان مدیریت هوشمندانه و دیجیتالی چکها را برای مشتریان فراهم کند.
چگونه میتوان از خدمات چکاد استفاده کرد؟
مشتریان میتوانند با نصب و ورود به سامانه همراه بام، به بخش «خدمات چک» مراجعه کنند. در این بخش، با مشاهده داشبورد و کلیک بر روی گزینه «چکاد»، میتوانند از این خدمت بهرهمند شوند.
سامانه چکاد امکانات متعددی را برای کاربران فراهم کرده است. از جمله این امکانات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
· ثبت درخواست دسته چک
· مشاهده و تایید اطلاعات درخواست
· پیگیری و مشاهده وضعیت عملیات
· صدور دسته چک
· انتقال برگ چک
· عودت چک
· ثبت گواهی امضای دیجیتال
لزوم بروزرسانی نرمافزار همراه بام
کاربران در صورتی که گزینه «چکاد» را در سامانه همراه بام مشاهده نکنند، باید نرمافزار همراه بام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنند.
بانک ملی ایران با ارائه این خدمت نوین، تلاش کرده است تجربهای مدرن و امن برای مدیریت چکها در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
عبدالناصر همتی با بیان اینکه هفته گذشته ۱۷ هزار مجوز کسب و کار را صادر…
مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در نشست کمیته درمان این سازمان که با حضور…
شرکت سهامی بیمه ایران، بزرگترین و باسابقهترین شرکت بیمهای کشور با کسب سه کرسی از…
همراه اول در بیستویکمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه…
مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه رایتل مرکز ثقل کسب و کارهای…
مدیرعامل گروه توسعه ملی گفت: انحراف در برنامههای توسعهای و سرمایهگذاری در حوزه انرژی امروز…