×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که عصر روز شنبه ۲۹ اردیبهشت در دفتر مدیرعامل برگزار شد، فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی گزارشی از اقدامات و عملکرد روابط عمومی در بخش «جهاد تبیین» ارائه کرد.
 در ادامه این مراسم، سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل، درخواست‌های پیشنهادی اداره کل روابط عمومی را به مدیرعامل اعلام کرد و کارشناسان روابط عمومی استان‌های فارس، ایلام و مدیریت شعب منطقه شرق تهران به نمایندگی از سایر همکاران، مباحث مهم حوزه کاری روابط عمومی و بازاریابی را با مدیرعامل بانک در میان گذاشتند.
 سخنرانی مدیرعامل، داود قزلباش مدیر امور استان‌ها و بازاریابی و آرش شهرکی کیا مدیر امور استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان نیز بخش دیگری از این برنامه بود.
در پایان این مراسم، شیری در جمع بندی در خصوص نقش و اهمیت روابط عمومی در سازمان ها به ویژه شبکه بانکی و پست بانک ایران سخنانی ایراد کرد که مشروح آن در بخش های بعدی ارائه می شود.
بر اساس این گزارش، در این مراسم، بهزاد شیری با اهدا لوح به سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی به مناسبت کسب رتبه برتر روابط عمومی پست بانک ایران در بین دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی از وی تقدیر کرد.
در بخشی از متن این لوح آمده است:
جناب آقای سید رحمان حسین پور
رئیس اداره کل روابط عمومی
با سلام
نقش و تاثیر ارتباطات و اطلاعات در جهان امروز به عنوان یکی از مولفه‌های اساسی برنامه‌های توسعه ای کشورها برای نیل به پیشرفت و تعالی هر جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
از این رو، ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» از تلاش های ارزشمند جنابعالی و تمامی همکاران در سال ۱۴۰۲ که منجر به کسب عنوان روابط عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی شده است، تقدیر و تشکر می‌شود.
توفیق روز افزون شما را در امر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نماییم.
بهزاد شیری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.