به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، به منظور ارتباط مستقیم و هم اندیشی میان مشتریان و پتروشیمی بندرامام، طرح مسائل راهبردی، شناخت چالشهای موجود، ارائه راهکارهای مناسب و همچنین دریافت نظرات و ایدههای مختلف مشتریان برای محصولات و گریدهای پلیمری، کارگاههای تخصصی ایده مشتریان در چهار بخش محصولات پلیمری شامل پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک، لاستیک مصنوعی و پلی وینیل کلراید برگزار شد.
در این کارگاههای تخصصی که در کارگروههای کوچکتر برگزار شد، بیش از ۱۸۰ نفر از مشتریان محصولات، پژوهشگران پلیمر و متخصصان واحدهای پلیمری، بازرگانی و پژوهش به بحث و بررسی در خصوص بهبود فرآیندهای تولید محصولات پلیمری پرداختند. همچنین ۳۵ شرکت مشتری نمایندگان خود را برای حضور در کارگاه تخصصی اعزام کردند.
گفتنی است طی ارزیابی که در انتهای این کارگاه تخصصی صورت گرفت تمامی شرکت کنندگان از برگزاری کارگاه تخصصی رضایت حداکثری داشتند و از تداوم ارتباطات منظم و دورهای میان مشتریان و پتروشیمی بندرامام استقبال کردند.
شایان ذکر است این کارگاه تخصصی از ابتکارات پتروشیمی بندرامام به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش با همکاری ادارات پژوهش، بازرگانی، روابط عمومی و خدمات به منظور ارتباط مؤثر و مستقیم با مشتریان برگزار شد.
قائم مقام بانک مرکزی سیاست پولی فعال را لازمه کنترل نقدینگی دانست و از «کنترل…
رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سیوپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به انتخابات هشتم…
ساعت کار جدید شعب بانک صادرات ایران، با توجه به ضرورت صرفهجویی و مدیریت مصرف…
مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران در پیامی، فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار…
شرکت بیمه سامان در راستای حمایت از ورزش باستانی چوگان حامی رقابت های لیگ ملی…
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به ریاست مرتضی شبانی مدیر…