به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی ابراهیمی معینی مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از شکایت های مردمی در خصوص کانترهای غیر مجازی که نسبت به ارائه اطلاعات نادرست به گردشگران و فروش بلیط های خارج از نرخ مصوب اقدام کردند، خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمیته فنی مدیریت نظارت و با همکاری اداره اجرائیات و اداره نظارت بر اماکن عمومی، کانترهای غیر مجاز فعال در هتل های جزیره کیش جمع آوری می شود.
وی افزود: تا کنون ۱۰ کانتر گردشگری غیر مجاز و متخلف از مراکز اقامتی این منطقه جمع آوری شده است و نظارت ها در این خصوص ادامه دارد.
در حال حاضر، ۱۴۷ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال در جزیره کیش دارای پروانه بهره برداری هستند و به گردشگران و ساکنین کیش خدمات ارائه می دهند.
https://tejaratgardan.ir/?p=76489