به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، معاونت سرمایه انسانی بانک دی با ابلاغ بخشنامه ای براساس تصمیم کمیسیون هماهنگی بانکها ضمن اعلام ساعت کاری جدید کارکنان شعب و ستاد تاکید کرده است در صورتی که شعب شهرستان نامه ای از استانداری و یا شورای هماهنگی بانک ها دریافت کرده اند باید طبق مفاد نامه عمل کنند و در غیر این صورت موظف به رعایت ساعت ابلاغی خواهند بود.
بر اساس این گزارش، تمامی شعب بانک دی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۴:۰۰ آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند و در روزهای پنجشنبه نیز مشتریان می توانند با مراجعه به شعب بانک از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ امور بانکی خود را انجام دهند.
شایان ذکر است که کارکنان ستاد بانک دی نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۵:۰۰ آماده پاسخگویی به مراجعان خواهند بود.
مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویس های آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های مشتریان است.
https://tejaratgardan.ir/?p=40854