به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، مجتبی معظمی با بیان این مطلب و با اشاره به افزایش کیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا، ادامه داد: اتخاذ سیاستهای درست در قبال شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا، به رشد و افزایش سهم بازار شبکه خدمات پس از فروش این گروه برای خودروهای وارانتی منجر شده است.
او افزود: در حال حاضر مشتریان محترم گروه سایپا پس از دوران گارانتی خودروی خود نیز میتوانند با مراجعه به شبکه گسترده خدمات پس از فروش، ضمن برخورداری از خدمات ثبت و کنترل شده در شبکه، از اصالت قطعات و خدمات ارائه شده توسط نمایندگیهای سایپایدک بهرهمند شوند.
مدیرعامل سایپایدک تصریح کرد: نتایج حاصل از ارزیابی شرکتهای خدمات پس از فروش توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و اخذ رتبه یک خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپایدک، گویای حرکت درست این شرکت در مسیر تعالی و افزایش رضایتمندی مشتریان است.