×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳
كاهش پذیرش خودروهای گارانتی در شبكه خدمات پس از فروش سایپا

به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، مجتبی معظمی با بیان این مطلب و با اشاره به افزایش کیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا، ادامه داد: اتخاذ سیاست‌های درست در قبال شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا، به رشد و افزایش سهم بازار شبکه خدمات پس از فروش این گروه برای خودروهای وارانتی منجر شده است.

او افزود: در حال حاضر مشتریان محترم گروه سایپا پس از دوران گارانتی خودروی خود نیز می‌توانند با مراجعه به شبکه گسترده خدمات پس از فروش، ضمن برخورداری از خدمات ثبت و کنترل شده در شبکه، از اصالت قطعات و خدمات ارائه شده توسط نمایندگی‌های سایپایدک بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سایپایدک تصریح کرد: نتایج حاصل از ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و اخذ رتبه یک خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپایدک، گویای حرکت درست این شرکت در مسیر تعالی و افزایش رضایت‌مندی مشتریان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.