مسعود رسولی در گفتوگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت گوشت در تقاضا برای خرید تغییری ایجاد کرده است یا خیر؟ گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف گوشت ۵۰ درصد و مصرف مرغ ۳۰ درصد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: این کاهش تقاضا باعث شده که شرکتهای بستهبندی با مشکلاتی روبهرو شوند. زیرا شرکتهای بسته بندی برای تولید “مشخصی” هزینهکردهاند، اما به دلیل کاهش تقاضا تولیدات آنها نیز کم شده است. این شرکتها اگر تعدیل نیرو کنند به راحتی نمیتوانند نیرو جذب کنند و اگر نیروهای خود را نگه دارند دخل و خرجشان به هم نمیرسد.
دبیر انجمن صنعت بستهبندی گوشت و مواد پروتئینی کشور در پاسخ به اینکه آیا بالاتر بودن قیمت گوشت و مرغ بستهبندی شده علت کاهش تقاضای این محصولات در بازار نیست، گفت: بستهبندی محصولات از نظر ما هزینه اضافی ندارد، زیرا بسته بندی سودش را از ضایعات بدست میآورد. به عبارت دیگر وقتی مردم مرغ کامل خریداری میکنند پوست و ضایعات آن را دور می ریزند ولی شرکتهای بستهبندی ضایعات را می فروشند و از پول آن برای بسته بندی استفاده میکنند.
تیم فوتبال اسپانیا با پیروزی برابر آلمان به نیمهنهایی جام ملتهای ۲۰۲۴ اروپا صعود کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مناطق آزاد با داشتن ظرفیت عظیم در حوزه گردشگری…
به مناسبت هفته قوه قضائیه، دکتر عباس معظمی، مدیرعامل محترم شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، در…
مدیرعامل «شرکت مجتمع فولاد خراسان» در مجمع عمومی سالانه این شرکت، کاهش چشمگیر توقفات، اصلاح…
مجمع عمومی سالانه شرکت مجتمع فولاد خراسان با نماد بورسی «فخاس»، با تصویب تقسیم سود…
طی مراسم روز صنعت و معدن که به منظور تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه…