به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- بابک سلاجقه با بیان اینکه، از بهمن ماه سال گذشته، رویکردهای نوینی در حوزه افزایش رضایت مشتریان در حال اجراست، گفت: روند کاهشی خودروهای متوقف و متوقع ادامه دارد و در آینده نزدیک، به صفر خواهد رسید.
وی ادامه داد: در تازهترین ارزیابیهای شاخص رضایت مشتریان در فروردین ۱۴۰۱ با افزایش ۱۰ واحدی، امتیاز ۷۹۳ کسب شده در صورتی که این عدد در فروردین ماه سال گذشته ۷۸۳ بوده است.
مدیرعامل ایساکو افزود: در حال حاضر درصد خودروهای برگشتی به شبکه خدمات پس از فروش با ایراد یکسان کاهش ۴۸ درصدی داشته که نشان از شناسایی نقاط بهبود و اجرای برنامههای ارتقای کیفیت برای حذف ایرادات یکسان خودروها بوده است.
سلاجقه از افزایش ۵۰ درصدی اجرای برنامههای آموزشی به کارکنان شبکه خدمات پس از فروش در ماههای اخیر خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت دانش و تخصص کارکنان، رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در آموزش و پرورش اضافه شده و پیش بینی میشود ۲۰۰ دانشجو در این رشته پذیرش شوند.
وی خودکفایی ساخت ابزارهای مخصوص محصولات ایران خودرو را از رویکردهای مهم ایساکو در کاهش هزینه خدمات پس از فروش دانست و گفت: این اقدام کاهش هزینه ۱۲.۷ میلیارد تومانی را رقم زده است.
رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت از ابتلای ۴۰۰ میلیون نفر در سال به…
با تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو و پیگیریهای مستمر صورت گرفته، فرآیند ورود سهام سلیم…
دومین جشنواره ملی حکمت در محل مرکز همایشهای صداوسیما با حضور معاون وزیر صمت و…
در "دومین جشنواره ملی حکمت" پس از ارزیابی سازمانها بر اساس معیارهای تخصصی، نشان ملی…
رئیس جمهور منتخب بر توجه ویژه دولت چهاردهم به ارتقای سلامت جامعه به عنوان یکی…
ایرانسل برای تسهیل ارتباطات زائران عتبات عالیات در ایام محرم، بسته رومینگ ویژه این ایام…