×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳
کاپیتان نساجی: باید فکری به حال زمین شهید وطنی شود

حامد شیری در گفت‌وگو با ایرنا، درباره تساوی تیمش با پرسپولیس در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس بعد از اینکه فینال آسیا را از دست داده بود با انگیزه بالا وارد لیگ شده بود تا بتواند آن بازی را جبران کند اما شرایط جوی و زمین ورزشگاه اجازه نداد هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: آن‌قدر وضعیت زمین بد بود که دو تیم نتوانستند فوتبالی تاکتیکی بازی کنند و سرنوشت بازی براساس اتفاقات رقم خورد. ما به گل رسیدیم اما نتوانستیم تا آخر بازی آن را حفظ کنیم و بازی مساوی شد.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود به خاطر شرایط جوی و زمین مسابقه بازی با پرسپولیس یک روز دیرتر برگزار شود؟ گفت: به هر حال ما تصمیم گیرنده نیستیم و هر تصمیمی که مقامات بگیرند ما مطیع آن هستیم اما در مجموع به خاطر شرایط بد چمن بازی با پرسپولیس جذاب نبود؛ ضمن اینکه در این شرایط جوی و زمین درصد مصدومیت بازیکنان هم بالا می‌رود.

شیری افزود: خود من در این بازی از ناحیه تاندون دچار کشیدگی شدم و بازی روز چهارشنبه با فولاد را از دست دادم. این به خاطر وضعیت بد زمین بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فکری به حال زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نمی‌شود؟ عنوان کرد: واقعاً باید برای این مساله فکری بکنند. تیم‌های دیگر ممکن است سالی یکبار به این زمین بیایند و بازی کنند اما ما یک فصل باید در این زمین به میدان برویم و شرایط بدی را تجربه کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی روز چهارشنبه تیمش و فولاد خوزستان گفت: فولاد امسال تیم خوبی است و در کل در لیگ امسال هم اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. ما تیم خوبی داریم اما در دو بازی مقابل مس و سپاهان نتوانستیم آن طور که باید و شاید نتیجه بگیریم. امیدوارم که بعد از تساوی که مقابل پرسپولیس به دست آوردیم بتوانیم در بازی با فولاد هم دست پر برگردیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.