×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳
کسب جایزه چهار ستاره تعالی سازمانی توسط بیمه دی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ شرکت بیمه دی در راستای کیفیت بخشی به خدمات خود پس از تدوین و ارسال اظهارنامه تعالی سازمانی مورد ارزیابی داوران این رویداد قرار گرفت و در نهایت در میان شرکت های حاضر در این رویداد در سطح تقدیرنامه موفق به کسب تقدیرنامه چهار ستاره تعالی سازمانی از نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی شد.
بیمه دی پس از ماه ها تلاش و با انسجام سازمانی توانست مؤلفه های یک سازمان متعالی را در شرکت پیاده سازی کند و با اعتقاد راسخ به این موارد در مسیر تعالی گام برداشته و موفق به کسب نشان چهار ستاره شود.
گفتنی است مدل تعالی سازمانی از سال ۱۳۹۵ با رویکرد کیفیت بخشی به خدمات در شرکت بیمه دی پیاده سازی شده است و در حال حاضر بعنوان یک الگوی مدیریتی و زبان مشترک بین واحدهای سازمانی بکارگرفته می شود.
این شرکت پیش از این در سال های گذشته نیز توانسته است جایزه های دو و سه ستاره این رویداد را اخذ نماید و هم اکنون با یک پله صعود جایگاه بالاتری را از آن خود نموده است.
روابط عمومی شرکت بیمه دی این موفقیت را به خانواده بزرگ خانه فیروزه ای دی تبریک می گوید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.