×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
کسب رتبه برتر اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی در بین یکصد دستگاه کشور

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به استناد نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و همچنین آیین نامه ها و دستورالعمل اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و برنامه جامع اصلاح نظام اداری ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، هر ساله اقدام به ارزیابی و پایش الکترونیکی عملکرد وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی در حوزه رسیدگی به شکایات، اعلانات و گزارشات می کند که نتایج نهایی آن در جشنواره شهید رجایی منعکس می‌شود.

کسب رتبه برتر اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین اجتماعی در بین یکصد دستگاه کشور با امتیاز کامل ۳۵ در شاخص هایی همچون «درصد پاسخگویی به شکایات، درخواست ها و گزارش های مردمی»، «متوسط زمان رسیدگی به مطالبات مردمی»، «کیفیت پاسخگویی»، «ملاقات مردمی»، «تعامل و همکاری در راستای حل مشکلات مردمی»، «درصد رضایت مردم » و… است.

با عنایت به عملکرد اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و پس از اجرای فرایند سنجش و تحلیل داده ها، سازمان تامین اجتماعی در ارزیابی سال ۱۴۰۰(عملکرد سال ۹۹) به ترتیب با کسب ۱۵ و۲۰ امتیاز در شاخص های مذکور و با مجموع ۳۵ امتیاز از ۳۵ امتیاز و از میان یکصد وزارتخانه، سازمان و دستگاه اجرایی، رتبه برتر  را کسب کرده است.

برهمین اساس مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تلاش و عملکرد همکاران اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در ستاد مرکزی واستانها  قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.