به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، سعید علی زاده مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا با اعلام این خبر گفت: کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک حاصل استقرار تفکری جدید در عرصه ارائه خدمات به محصولات گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر توان شبکه نمایندگی ها و کارکنان متعهد شرکت سایپایدک بوده است.
علی زاده افزود: سالیانه شرکت های خدمات پس از فروش توسط وزارت صمت مورد ارزیابی قرار گرفته و شرکت سایپایدک مفتخر است در ارزیابی انجام شده موفق به کسب سه ستاره کیفی شود و رتبه یک را در محصولات شرکت پارس خودرو کسب کند.
او تصریح کرد: بیش از ۲۴۰ پروژه بهبود کیفیت در گروه خودروسازی سایپا تعریف و با حمایت های مهندس تیموری، مدیرعامل محترم گروه سایپا، باز مهندسی فرآیندهای ارائه خدمات پس از فروش با رویکرد ایده محور و تفکر دانش بنیان انجام شد و با تعریف اقداماتی همچون افزایش تامین قطعات یدکی، کاهش زمان ارسال قطعات و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات، زمینه لازم به منظور کاهش مراجعات به نمایندگی در دوره گارانتی و افزایش رضایت مشتریان فراهم شد.
علی زاده خاطرنشان کرد: ماموریت سایپایدک با کسب رتبه یک به پایان نرسیده و مسئولیت سازمان جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم بیش از پیش شده است.
مدیرعامل سایپایدک با تبریک این موفقیت بزرگ به شبکه نمایندگی های سایپا و کارکنان پرتلاش سایپایدک عنوان کرد: مسیر توسعه و بهبود همواره از اولویت های گروه سایپا بوده و با هدف جلب رضایت مشتریان، افتخارات و برگ های زرین دیگری در ادامه راه خدمت رقم خواهد خورد.
برخی اخبار تایید نشده از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه جلفا…
مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان گفت: تولید ورقهای عریض فولادی باکیفیت علاوه برتامین نیازهای داخلی،…
سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور…
سقف وام بانک قرضالحسنه مهر ایران برای مشتریان حقیقی در سال ۱۴۰۳ به ۴۰۰ میلیون…
تامین مالی برای راهاندازی یک پروژه جدید یا اجرای طرحهای توسعهای، از مهمترین دغدغههای فعالان…
شرکت صنایع آهن وفولاد سرمد ابرکوه به عنوان یکی ازبرترین تولیدکنندگان وعرضهکنندگان میلگردفولادی درکشور بوده…