Categories: بانک و بیمه

کسب سه رتبه برترتوسط روابط عمومی بانک سپه در جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ؛ بر اساس رای هیئت داوران هجدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران  و هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ،  اداره کل روابط عمومی بانک سپه به عنوان روابط عمومی برتر کشور در موضوع “مدیریت راهبردی روابط عمومی “، “ارتباطات فرهنگی (تبلیغاتی و انتشاراتی) “و “کارشناس برتر”معرفی شد.
بر اساس این گزارش در بخشی از لوح اهدایی به اداره کل روابط عمومی بانک سپه که به امضای فلیپه بورمانس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی و هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی رسیده آمده است: ” به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای علمی و صنفی و مدیریت راهبردی روابط عمومی ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها در موضوع مدیریت راهبردی روابط عمومی و ارتباطات فرهنگی ، تبلیغاتی و انتشاراتی ، لوح سپاس روابط عمومی برتر اعطا می شود به روابط عمومی بانک سپه”
این گزارش می افزاید در این دوره از جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران دکتر کاظم عسگری کارشناس اداره کل روابط عمومی بانک سپه نیز به عنوان “کارشناس برتر روابط عمومی ایران در سال ۱۴۰۰” به دلیل انجام اقدامات کارشناسی موثر در روابط عمومی ، معرفی و موفق به دریافت لوح سپاس شد.
بر اساس این گزارش: اداره کل روابط عمومی بانک سپه با رویکرد راهبردی ، تجربیات نوین ، تاثیر گذار و هدفمندی را تجربه کرده که این تجارب و اقدامات صورت گرفته ، عملاً این اداره کل را به فاز پیشرفته علمی و تخصصی وارد کرده و این مهم در ارتقای جایگاه ذهنی این اداره کل مشهود ، نقش آفرین و تاثیر گذار بوده است.
تعیین راهبرد و رویکرد روابط عمومی “علمی و تعامل گرا” ، ایجاد و احیای واحدهای تخصصی داخلی نظیر تحقیق و توسعه ، ارتباطات درون سازمانی و واحد افکار سنجی در کنار ایجاد اتاق فکر ، تهیه بانک اطلاعات همکاران ، تیم سازی هدفمند و علمی، برگزاری دوره های علمی و آموزشی “پاتوق علم و تجربه” بخشی از اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل است.
این گزارش می افزاید: تهیه مجلدهای علمی هدفمند و تحلیلی در راستای ارتقای کمی و کیفی اطلاع رسانی نظیر انعکاس اخبار در حوزه فعال ارتباط با رسانه ها ، همچنین اثر بخشی تبلیغات ، روابط عمومی داده محور، بررسی تاثیرات متاورس بر روابط عمومی ، بانکداری دیجیتال وایجاد رادیو و تلویزیون سپه ، خبرگزاری سپه و تغییر پوسته وب سایت رسمی بانک سپه از دلایل استمرار موفقیتهای بانک سپه در سطوح ملی نظیر جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی است.
لازم به ذکر است هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع “روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها ” و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین ” نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا” و ” ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی” در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

فتحنایی

Recent Posts

اختتامیه هفدهمین دوره المپیاد آتش نشانی معادن کشور برگزار شد

اختتامیه المپیاد آتش نشانی معادن کشور با قهرمانی تیم آتش نشانی فروکروم جغتای (پارت گوال)…

4 ساعت ago

تولید ۱۵۷ کیلوگرم شمش طلا در کارخانه طلای هیرد

سرپرست مالی و اداری مجتمع معدنی خراسان جنوبی از تولید ۱۵۷ کیلوگرم شمش در کارخانه…

4 ساعت ago

هوشمندسازی خدمات در بخش‌های مختلف تأمین اجتماعی قوت می‌گیرد

مصطفی سالاری، سرپرست سازمان تأمین که در نخستین سفر استانی خود در دوره جدید مدیریتی…

4 ساعت ago

اجرای پروژه های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران سرعت می گیرد/ صدور دستور تصویب پروژه آهن اسفنجی در کمیته سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی

حسین علایی، مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به همراه مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت…

4 ساعت ago

فراخوان دعوت به مشارکت شرکت‌های نوآور و حقوقی جهت داوری برخط پرونده‌‎های شکایت از کسب و کارهای اینترنتی دارای اینماد

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نظر دارد در راستای افزایش کیفیت خدمات و حمایت از…

4 ساعت ago