×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان در سال ۱۴۰۲ توسط شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، همایش تجلیل از واحدهای برتر صنعتی و معدنی استان کرمان و گرامیداشت روز صنعت و معدن و همچنین هفته صنایع کوچک با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صمت، رئیس خانه صنعت کشور و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.
در این مراسم که به منظور معرفی واحدهای نمونه صنعتی استان در سال ۱۴۰۲ برگزار شده بود، شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، عنوان واحد نمونه صنعتی استان کرمان در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داد.

مهدی دیانت‌پور، مدیر استراتژی مهندسی سیستم‌ها، در این خصوص اظهار داشت: معیار انتخاب واحد نمونه صنعتی، اجرای ارزیابی عملکرد با بالاترین کیفیت است. در همین راستا، شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین با انجام ارزیابی‌های لازم و مشارکت در فرآیند ارزیابی، موفق به دریافت لوح و تندیس واحد نمونه صنعتی استان شد.

شایان ذکر است که انتخاب شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین به عنوان واحد نمونه استان، نشان از تلاش‌های مستمر این شرکت در راستای ارتقای کیفیت محصولات، افزایش بهره‌وری و توسعه صادرات است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.