×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۳۰ آبان , ۱۴۰۳
كسب نشان تعالی كیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی پردیس

چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری با حمایت و همکاری معاونت آموزشی و پژوهشی وزارت صمت، دانشگاه صنایع و معادن، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انجمن توسعه و بهره‌وری ایران در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 در این اجلاس به پاس فعالیت های صورت گرفته در شرکت پتروشیمی پردیس به منظور تولید باکیفیت محصولات آمونیاک و اوره با قابلیت رقابت پذیری جهانی و نوآوری در حوزه تولید محصولات جدید و فناورانه، لوح و تندیس زرین سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری تحت عنوان نشان «تعالی کیفیت و مشتری‌مداری» به دکتر سید محمدرضا میری لواسانی مدیرعامل شرکت اهدا گردید.

 نمایندگان وزارت صمت، نمایندگان و بنیان‌گذاران واحدهای برتر صنعتی و اقتصادی کشور، چهره‌های تاثیرگذار در حوزه تجارت و فعالان کسب و کار از حاضرین و مدعوین این اجلاس بودند. 

 بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به ‌منظور رونق اقتصادی کشور، ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده ساختن انتظارات مشتریان، تغییر نگرش در فرایند تولیدات باکیفیت، شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات باکیفیت، بررسی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و نحوه اجرای آن، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایت‌مندی مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، افزایش فضای رقابتی با تأکید بر استانداردسازی محصولات، خدمات و چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی را از جمله مهم‌ترین اهداف چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری می‌توان برشمرد.

 شرکت پتروشیمی پردیس بزرگترین تولید کننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح دنیاست که سالانه بیش از ۵ میلیون تن محصول در راستای امنیت غذایی مردم تولید می کند. حدود ۵۰ درصد از کود شیمیایی اوره مورد نیاز کشاورزان داخلی توسط پتروشیمی پردیس تامین می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.