×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری» از بین ۳۵۰ آثار و فعالیت های تبلیغاتی بانک ها، سازمان ها، شرکت ها که به بوته داوری گذاشته شد، ۴۵ اثر برگزیده گردید که ۵ اثر برگزیده این جشنواره به بانک سپه تعلق گرفت.
براساس این گزارش با توجه به اینکه در این جشنواره بخش ویژه به «تبلیغات کالای ایرانی» اختصاص یافته و برترین آثار تبلیغات کشور طی یک سال اخیر براساس نظام ارزیابی علمی، انتخاب، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند، بانک سپه با هدف گذاری و برنامه ریزی تبلیغاتی برای سال جاری که سال حمایت از تولید و کالای ایرانی بود با ساخت تیزر نقش بانک در حمایت از کالای ایرانی در ماه مبارک رمضان موفق شد در بین کلیه بانک ها، سازمان ها و شرکت های شرکت کننده رتبه نخست و شاهین طلایی این بخش را از آن خود کند.
شایان ذکر است در این مراسم دکتر محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرفسور احمد روستا، استاد برجسته و مطرح دانشگاههای کشور، دکتر محمود دهقان، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی و شمار کثیری از استادان و متخصصان عرصه های روابط عمومی و تبلیغات حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.