×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، مس رفسنجان و پیکان فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ابتدا این را می‌خواستم بگویم که ما در فوتبال کار می‌کنیم و کسانی هستند که برای شادی مردم و فوتبال تلاش کردند. آن‌ها برای ما قابل احترامند. من به عنوان حقیرترین عضو فوتبالی، چه زمانی که آقای دایی برای تیم ملی گل زدند و من خوشحال شدم و چه زمانی که با او کار کردم، می‌گویم که چنین فرد زحمت کشی باید مورد احترام قرار گیرد. من به عنوان کوچکترین عضو فوتبال لازم دانستم این موضوع را یادآوری کنم.

او افزود: فردا بازی نزدیک و سختی خواهد بود. تیم پیکان جوان و دونده است. آن‌ها در فصل گذشته بازی خوبی با ما در رفت و برگشت انجام دادند. امیدوارم با همت خوب و برنامه‌ریزی درست تاکتیکی، بتوانیم از پس بازی فردا بربیاییم. البته پیکان در دو بازی گذشته‌اش مقابل سپاهان و پرسپولیس نشان داده چه تیم خوبی است. در کل در لیگ امسال تیم‌ها به هم نزدیک هستند.

سرمربی مس رفسنجان درباره تقابل ضعیفترین خط‌حمله های لیگ برتر بیان کرد: گفتم بازی نزدیکی خواهد بود. قبول داریم در گل زده مقداری پایین هستیم. سال گذشته آمار بالاتری داشتیم. ناراحت نمی‌شوم که این موضوع هر هفته توسط رسانه ها تکرار می‌شود. مهم این است که تولید حمله داریم و موقعیت ایجاد می‌کنیم. ان‌شاءالله ختم به گل شود. من از رسانه‌های رفسنجان می‌خواهم که به تیم انرژی دهند. شاید شما بازی سپاهان و پیکان و حتی بازی پیکان و پرسپولیس را ببینید، این طور است که پیکان موقعیت کمی به حریفانش می‌دهد.

ربیعی ادامه داد: بخش مهمی در فوتبال ایجاد سازمان بازی است. هم ما هم پیکان از تیم‌های خوب لیگ برتر از لحاظ سازمان بازی هستیم. تیم‌هایی که سازمان درستی از دفاع کردن را نشان می‌دهند. اگر بخواهم بگویم تیم ما چهار گل خورده دارد، شما چهار گل خورده را می‌بینید اما اگر گل خورده‌مان در بازی با صنعت نفت آبادان که بازیکن حریف دو متر در آفساید بود را در نظر نگیریم، حدود ۱۴۰۰ دقیقه گل نخورده‌ایم. سه گلی که خوردیم از نساجی و پرسپولیس بوده که کارشناسان داوری گفتند که گل نساجی هم اشتباه بوده است. با این حال میتوانم بگویم که مس رفسنجان در ۱۴ بازی در جریان بازی گل نخورده است. این یک دستاورد تاکتیکی است. ما گل نمی‌خوریم و موقعیت‌های فراوانی هم ایجاد می‌کنیم. مقداری بدشانس هستیم. من به مهاجمانم ایمان دارم و مطمئنم روند گل زنی ما بهتر خواهد شد.

او در ادامه درباره غایبان تیمش در بازی با پیکان گفت: متاسفانه حامد لک را به خاطر مصدومیت هفته گذشته‌اش از ناحیه دو قلو نداریم. امروز هم مهرداد رضایی از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی شد اما ساعت ۹ شب قرار است با تیم پزشکی جلسه داشته باشیم و تصمیم‌گیری کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره غیبت تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ان‌شاءالله تمهیداتی صورت گیرد که این اتفاق رخ دهد. همه خوشحال خواهند شد که تماشاگران به ورزشگاه بیایند. ذات فوتبال وابسته به هواداران است که شور و اشتیاق ایجاد کنند و بتوانند شور و اشتیاق جذب کنند. امیدوارم مشکلات باشگاه مس رفسنجان هم در شرکت ملی مس حل شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.