Categories: ورزشی

کلانی: به حضور مدیران جوان در پرسپولیس خوش‌بین هستم

حسین کلانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تغییرات در کادر مدیریتی تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: به نظرم مدیری که به باشگاه می‌آید باید حمایت شود و باید به او زمان بدهید تا خودش را نشان دهد این درست نیست که از ابتدا بخواهیم انتقادات را مطرح کنیم و عرصه را برای وی تنگ کنیم.
وی افزود: جعفر سمیعی از جمله مدیران جوان کشور است که با وجود سن کم، سوابق خوبی در مدیریت سازمان‌های مختلف از خود به جای گذاشته و فردی که در اوج جوانی چنین تجاربی دارد حتماً مدیر خوبی است و امیدوارم که بتواند برای پرسپولیس هم مفید باشد.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم سمیعی بتواند اهدافی که روز اول مدیریت برای خود ترسیم کرد را به بهترین نحو ممکن اجرا کند و پرسپولیس را به روزهای خوبش بازگرداند. صحبت‌های او را خوندم و از اینکه چنین هدف‌هایی را برای خود ترسیم کرده خوشحال شدم و باید در راه رسیدن به این هدف‌ها که مهمترین آنها مبارزه با فساد است موفق باشد.
کلانی گفت: پیشکسوتان، هواداران، کادر فنی و بازیکنان،  همه خانواده پرسپولیس هستیم و باید حامی یکدیگر باشیم. امیدوارم همه از مدیریت جدید حمایت کنند تا او با ذهنی آسوده بتواند مشکلات باشگاه را حل کند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به حضور ابراهیم‌شکوری تصریح کرد: جای شکر دارد که یک نفر از بدنه و خانواده پرسپولیس در کادر مدیریتی باشگاه حضور دارد و این نکته مثبت کادر مدیریتی سمیعی است. پرسپولیس در تاریخ خود نفرات تحصیلکرده زیادی دارد که می تواند به باشگاه کمک کنند و ابراهیم شکوری نیز یکی از آنها بود که بلافاصله پس از دوران ورزش حرفه‌ای، مدارج عالی تحصیل را طی کرد و در فدراسیون هم تجربه خوبی از مدیریت به جایی گذاشت.امیدوارم که حضور او در پرسپولیس برای باشگاه مفید باشد چرا که چنین مدیری از جنس تیم دلسوز پرسپولیس خواهد بود.
وی در ادامه صحبت هایش در مورد جدایی شجاع خلیل‌زاده از جمع سرخپوشان گفت: از انتقادات علیه شجاع متاثر شدم. او بازیکنی بود که با تعصب برای پرسپولیس زحمت کشید و کارش را به خوبی انجام داد و نباید حالا که رفته پشت او را خالی کنیم و زحماتش را نادیده بگیریم. امیدوارم او موفق باشد و بازیکن جایگزین او در ترکیب پرسپولیس هم به بهترین شکل کار کند.
کلانی گفت: پرسپولیس روی ریل موفقیت قرار دارد و در این سال‌ها شاهد بودیم که جدایی بازیکن، مربی و مدیرعامل نتوانست خللی در حرکت روبه جلوی تیم ایجاد کند. باشگاه راهش را طی می‌کند و امیدوارم که بتواند با قهرمانی آسیا خاطره خوبی را به جای بگذارد.

فتحنایی

Recent Posts

بخش مواد اولیه تلاش‌ های بسیاری در زمینه تقویت ایمنی و حفظ محیط زیست انجام داده است

در ادامه سلسله نشست‌های ارتباط با کارکنان، دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در…

4 ساعت ago

پتروشیمی مسجدسلیمان درخشید؛ کسب نشان زرین پیشتازان کیفیت و نوآوری

شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان موفق به کسب نشان زرین پیشتازان کیفیت و نوآوری شد. این…

4 ساعت ago

ایمپاسکو در نیمه نخست سال بیش از ۵۷ هزار متر حفاری مغزه‌گیری انجام داد

معاون اکتشاف و بهره‌برداری ایمپاسکو گفت: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در راستای…

4 ساعت ago

با ربات «درسیار» در آزمون‌هاتون موفق باشید

با شروع مدارس با ربات کمک درسی بله، دانش آموزان می‌توانند در آزمون‌های خود بهترین…

4 ساعت ago

تسهیلات جدید بانک صنعت و معدن برای شرکت‌های تولیدی

حمید عباسیان: بانک صنعت و معدن در راستای توسعه مستمر و تکمیل سبد خدمات خود…

5 ساعت ago

رفع فوری تعرض به ۹۲۱ هکتار زمین دولتی از ابتدای سال

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری تعرض به ۹۲۱ هکتار زمین دولتی…

5 ساعت ago