×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳
کلهر: جدایی انصاری به ضرر پرسپولیس است

محمود کلهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص شروع هفته نخست لیگ برتر فوتبال، گفت: پرسپولیس شرایط بسیار خوبی برای هفته اول رقابت های لیگ برتر دارد و می تواند به راحتی این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد.
وی ادامه داد: سایپا تیم جوانی است و تیم های جوان همیشه خطرناک هستند. پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا را در پیش رو دارد و این می تواند انگیزه زیادی به این تیم بدهد. در مجموع شرایط پرسپولیس برای این مسابقه بهتر از سایپا است.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بی تردید بازهم مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر و به احتمال فراوان قهرمان آسیا خواهد بود زیرا هیچ تیمی شاید در آسیا به هماهنگی پرسپولیس وجود نداشته باشد. این تیم بسیار هماهنگ است و این موضوع اهمیت زیادی دارد.
وی با اشاره به جدایی برخی بازیکنان از پرسپولیس اظهار داشت: ای کاش شجاع خلیل‌زاده هم در کنار این تیم بود و اگر او حضور داشت بدون شک قهرمان آسیا می‌شدیم اما خوشبختانه بازیکنان جانشین خوبی برای پر کردن جای او وجود دارند و می توانند کمک حال گل‌محمدی باشند.
کلهر تاکید کرد: امیدوارم گل محمدی، محمد انصاری را حفظ کند زیرا او در دو پست مهم می تواند کمک حال پرسپولیس باشد. انصاری بارها توانایی بالای خود را نشان داده و مطمئن هستم او بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت با آمادگی بالا به مسابقات باز خواهد گشت.
وی با اشاره به وضعیت پرسپولیس در درون دروازه اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس ۲ دروزاه بان بسیار خوب دارد که خیال ما را راحت کردند. پرسپولیس در همه پست ها بازیکنان خوبی دارد و به اعتقاد من خط هافبک پرسپولیس بهترین خط هافبک آسیا است.
تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور باید از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف سایپا برود.
هدایت تیم فوتبال پرسپولیس برعهده یحیی گل محمدی و هدایت سایپا برعهده ابراهیم صادقی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.