×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲ مرداد , ۱۴۰۳
کمیته تطبیق بانک توسعه تعاون ظرفیت مهمی برای راهبری شرکت های تابعه است

حمید رضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته تطبیق بانک اظهار داشت: شرکت های تابعه در تکمیل زنجیره ارزش خدمات بانک راه اندازی شده اند و فعالیت شرکت ها با نگاه توسعه ای و در تکمیل خدمات بانک است .
وی افزود: شرکت های تابعه باید کمک کنند تا ارزش افزوده برای بخش تعاون شکل بگیرد. فعالیت بانکداری در دنیای امروز فعالیت چند وجهی است و با ظهور روش های نوین تامین مالی، مجموعه ای از خدمات مالی و بانکی برای پوشش نیازهای مالی و بانکی فعالین اقتصادی و تعاونگران مورد نیاز است.
این مقام بانکی تاکید کرد: کمیته تطبیق که بر نحوه رعایت قوانین مقررات در بانک راهبری و نظارت دارد برای راهبری و روند مناسب فعالیت شرکت های تابعه نیز برنامه هایی را داشته است.البرزی تصریح نمود: شرکت واسپاری توسعه تعاون از شرکت های تابعه بانک است، اراده مدیران شرکت این بوده است تا تحت نظارت بانک بتوانند خدمات مناسبی در حوزه لیزینگ به جامعه هدف و مشتریان ارائه دهند. وی خاطر نشان کرد: تشکیل منظم جلسات داخلی کمیته های تطبیق، ریسک، حسابرسی هر شرکت تابعه می تواند قرار گرفتن شرکت را در مسیر اصیل فعالیت یاری دهد، ظرفیت کمیته های مذکور در بانک و استفاده از ظرفیت همکاران ادارات مرتبط نیز در این مسیر بسیار راه گشا و موثر است.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: همکاران اداره کل تطبیق قوانین و مقررات اهتمام و تدابیر متنوعی برای راهبری شرکت ها به لحاظ تطبیق فعالیت با قواعد و اصول مورد نظر قوانین در نظر داشته اند، در این جلسه نیز اظهار نظرها و مباحثاتی در خصوص فعالیت شرکت واسپاری طی چند سال اخیر مطرح گردید، پیگیری مناسب و اصولی این روند می تواند در تداوم ارتباط مناسب میان بانک و شرکت اثرگذار باشد.
در این جلسه حمید رضا معبودی از مدیران خبره شبکه بانکی و عضو کمیته تطبیق بانک، مهدیه ابراهیمی رئیس اداره کل تطبیق قوانین و مقررات، سید شهاب الدین پورعباسی سرپرست شرکت واسپاری توسعه تعاون و مجتبی زارع معاون اداره کل تطبیق قوانین و مقررات نیز مطالبی را حول مباحث جلسه عنوان نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.