×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
کومان: مسوولیت شکست بارسلونا با من است

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته روند ناکامی‌های خود را ادامه داد و با نتیجه یک بر صفر در مقابل اتلتیکومادرید شکست خورد. تک گل اتلتیکویی‌ها توسط «یانیک کاراسکو» در وقت‌های تلف شده نیمه اول این دیدار و روی اشتباه عجیب «مارک آندره ترشتگن» به ثمر رسید.
«رونالد کومان» سرمربی کاتالان‌ها که بدترین شروع ۲۵ سال اخیر این تیم را در لالیگا رقم زده، در نشست خبری پس از این دیدار، اظهار داشت: ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما تیمی مانند بارسلونا نباید در دقیقه ۴۷ چنین گلی دریافت کند. 
وی در خصوص مصدومیت «جرارد پیکه» و «سرجی روبرتو»، خاطرنشان کرد: من مانند هر مربی نگران بازیکنانم هستم. به دلیل برنامه فشرده بازی‌ها در این روزها مصدومیت‌ها افزایش پیدا کرده است. من تا فردا منتظر می‌مانم تا وضعیت پیکه و روبرتو مشخص شود. نمی‌دانم آن‌ها تا چه زمانی مصدوم هستند چرا که هنوز با پزشکان صحبت نکردم.
سرمربی آبی‌اناری‌ها تصریح کرد: بازیکنان تیم خوب کار می‌کنند اما ما نتایج بهتری می‌خواهیم. در اصل ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و دو موقعیت بسیار خوب برای به تساوی کشیدن این بازی داشتیم. ما می‌دانستیم که در مقابل اتلتیکو که به خوبی دفاع می‌کند نباید موقعیت‌هایمان را از دست بدهیم. 
کومان در پایان مسوولیت باخت را قبول کرده و گفت: مانند هر مربی من مسوول این شکست هستم. باید نتایج بهتری کسب کنیم و آن‌ها را بهبود ببخشیم. ما باید به بازیکنانمان اعتماد کنیم و در دفاع و حمله پیشرفت داشته باشیم. ما به خوبی می‌دانیم که باید مسابقات را با پیروزی ادامه دهیم. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.