×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
کومان: چرا کمک داور ویدئویی فقط علیه بارسلونا استفاده می‌شود؟

به گزارش ایرنا، بارسلونا و رئال هر دو پس از شکست برابر ختافه و کادیز در هفته گذشته لالیگا، امیدوار بودند تا در ال‌کلاسیکو نیوکمپ شانس با آنان یار باشد.
اما این تیم تحت هدایت «زین الدین زیدان» بود که با برتری در نیوکمپ، جشن پیروزی گرفت.
«رونالد کومان» در خصوص پنالتی اعلام شده، گفت: از نظر من پنالتی درست نبود و ما با این تصمیم مخالف هستیم. امیدوارم یک روز مشکلات مرتبط با کمک داور ویدئویی در اسپانیا برای من توضیح داده شود.
وی افزود: پنج بازی را پشت سر گذاشته‌ایم و VAR همیشه علیه بارسا بوده است. نه خطای پنالتی گرفته نشده روی «لیونل مسی» برابر سویا و نه دو اخراج برابر ختافه؛ چرا VAR فقط علیه بارسا استفاده می‌شود؟ این فناوری می‌تواند فوق العاده باشد اما اگر برای همه تیم‌ها استفاده شود.
مرد هلندی نیمکت بارسا ادامه داد: با لنگله صحبت نکرده‌ام اما صحنه را دیدم. اتفاقا خطای راموس روی لنگله باید اعلام می‌شد و در ادامه لنگله راموس را کشید اما نه برای آنکه او را به عقب بکشد. معتقدم اعلام پنالتی اشتباه بود.
وی تاکید کرد: تحت فشار قرار دادن داور برای بازیکنان رئال طبیعی است و با این موضوع مشکلی ندارم اما داور و کمک داور ویدئویی در لحظه‌ای کلیدی آن تصمیم را گرفتند.
کومان در ادامه با دفاع از تعویض‌های خود گفت: در درجه اول اجازه دادیم بازیکنان حاضر در زمین تلاش کنند و موقعیت گلزنی به وجود آورند و سپس با تعویض «تریکانو» و «دمبله» و «گریژمان» سعی کردم تا سرعت بال‌ها را افزایش دهیم. از دقیقه ۳۹  نیمه دوم به بعد تصمیم گرفتیم تا با تک دفاع بازی کنیم چون برای من باخت دو بر یک با شکست سه بر یک تفاوتی نداشت.
وی ادامه داد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت ساختیم اما تصمیم داور برای اعلام پنالتی تاثیر زیادی در روند بازی داشت. باوجود دو شکست مضطرب و نگران نیستم؛ باید به همین مسیر ادامه دهیم و در مورد کیفیت بازیکنانم هیچ شکی ندارم.  

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.