×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
کومان: گلزنی بهترین علاج برای بازیابی اعتماد به‌نفس «گریژمان» است

به گزارش ایرنا، «رونالد کومان» از مرد فرانسوی آبی اناری‌ها حمایت کرد اما گفت که گل زدن «بهترین علاج» برای افزایش اعتماد به نفس مهاجم بارسلونا است.

گریژمان آخرین بار در دوم دسامبر در دیدار بارسلونا برابر فرنتس‌واروش در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد و در ۱۶ دیداری که در فصل جاری برای آبی اناری‌ها به میدان رفته، تنها سه گل به ثمر رسانده است.

سفر امشب (شنبه) بارسا به لوس کارمنس (ورزشگاه اختصاصی گرانادا) می‌تواند به مرد فرانسوی کمک کند؛ بازیکنی که در پنج تقابل اخیر تیمش در لالیگا در این ورزشگاه در چهار گل (سه گل و یک پاس گل) دخیل بوده است.

کومان در آستانه این دیدار در خصوص گریژمان اظهار داشت: همه بازیکنان به داشتن اعتماد به نفس به خود،  هم تیمی‌ها و باشگاهی که در آن بازی می‌کند، نیاز دارد که البته تمام این موارد با اعتماد به نفس بازیکن به خودش آغاز می‌شود.

وی افزود: به عنوان سرمربی، می‌توانم با گریژمان ارتباط برقرار کنم، راه و رد پای پیشرفت را به او نشان دهم اما در نهایت این خود بازیکن است که باید کیفیتش را نشان داده و برای تیم مثمرثمر واقع شود.

تجارت گردان | کومان: گلزنی بهترین علاج برای بازیابی اعتماد به‌نفس «گریژمان» است

کومان تاکید کرد: البته این بدان معنا نیست که آنتوان بدون تلاش است زیرا او در تمامی پست‌ها به شدت کار می‌کند. در بازی چند روز پیش او توپ ربایی زیادی داشت و به «لیونل مسی» هم پاس گل داد اما زمان آن رسیده که خودش گل بزند چون برای آنکه به خودتان اعتماد به نفس کامل داشته باشید، گل زدن بهترین دارو است.

ستاره تیم ملی فرانسه در این فصل لالیگا تنها ۲۲.۲ درصد از موقعیت‌های مسلم گلزنی خود را به گل تبدیل کرده و این رقم پایین‌ترین آمار وی از این حیث از فصل ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ تاکنون محسوب می‌شود.

بارسلونا در حال حاضر در رده چهارم جدول رده بندی قرار داشته و با اتلتیکومادرید صدرنشین هفت امتیاز فاصله داشته اما دو بازی بیشتر انجام داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.