×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
کوهستان بیرحم شمال تهران، ابهام در رکورد مسی و خبر خوب پریا برای ایران

به گزارش ایرنا، هشتمین روز از دی‌ماه  وز شلوغی برای ورزش کشور بود، در بسته ورزشی امروز که تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

جوایز گلوب ساکر اواردز؛ «رونالدو» بهترین بازیکن قرن لقب گرفت

«کریستیانو رونالدو» با شکست «لیونل مسی» و «محمد صلاح»، جایزه موسوم به «بهترین بازیکن قرن» جوایز گلوب ساکر اواردز را از آن خود کرد. لینک این خبر را اینجا ببینید.

عملیات امداد و نجات پایان یافت؛ ۱۲ کشته در جمعه سیاه کوهستان

با پایان عملیات امداد و نجات در کوه‌های شمال تهران، تعداد کشته‌های حوادث روز جمعه به ۱۲ تن رسید. ادامه این مطلب را اینجا مطالعه کنید.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس منصوب شد

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به عنوان سخنگوی این باشگاه از سوی مدیرعامل آن منصوب شد. ادامه این خبر را اینجا بخوانید.

بانوی ایرانی ناظر مسابقات فوتبال در المپیک توکیو شد

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون از «پریا شهریاری» به عنوان ناظر برگزاری مسابقات فوتبال جهت حضور در المپیک توکیو دعوت کرد. لینک این مطلب را اینجا ببینید.

میزبان المپیک توکیو ورود مسافران خارجی را ممنوع کرد

ژاپن میزبان سی و دومین دوره بازی‌های المپیک که از برگزاری رویداد ایمن در سال آینده خبرداده بود، اکنون با افزایش تعداد مبتلایان به کووید۱۹ ورود مسافران خارجی به این کشور را ممنوع کرد. ادامه این خبر را اینجا بخوانید.

نبی: مسیر فوتبالی‌ها برای حضور در انتخابات فدراسیون آسان شد

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در اساسنامه جدید کار برای حضور فوتبالی‌ها در مجمع فدراسیون آسان شده است. ادامه این مطلب را اینجا بخوانید.

AFC تایید کرد؛ ایران در جمع نامزدهای نهایی میزبانی جام ملت‌های۲۰۲۷آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) امروز(دوشنبه) با انتشار پرونده نامزدهای نهایی میزبانی از رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا، اعلام کرد که چهار فدراسیون از جمله ایران همچنان در رقابت بوده و ازبکستان از پیشنهاد خود انصراف داده‌است. لینک خبر را اینجا ببینید.

شکسته شدن رکورد پله توسط «مسی» زیر علامت سوال بزرگ باشگاه سانتوس

«لیونل مسی» در جریان پیروزی سه بر صفر خارج خانه بارسا برابر وایادولید به نظر با رکورد گل‌های «پله» یعنی ۶۴۳ گل برای یک باشگاه برابر شد و این در حالی است که مقامات باشگاه سانتوس برزیل با درخواست شفاف‌سازی در این مورد، مدعی شده‌اند که پله گل‌های بیشتری به ثمر رسانده است. ادامه این خبر را اینجا بخوانید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.