×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
گران‌فروشی حدود ۸۰ درصدی ماسک در برخی داروخانه‌های تهران!

تجارت گردان | گران‌فروشی حدود ۸۰ درصدی ماسک در برخی داروخانه‌های تهران!

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ تعدادی از داروخانه‌های شهر تهران در حالی ماسک‌های N99 را به قیمت ۲۵ هزار تومان به مردم می‌فروشند که قیمت مصرف‌کننده روی این محصولات ۱۴ هزار تومان درج شده است!

نکته جالب‌تر اینکه برخی داورخانه‌ها در صورتی حاضر به عرصه همین ماسک‌ها ۲۵ هزار تومانی به خریدار هستند که دو عدد از آن خریداری شود!

این در حالی است که متخصصان بیماری‌های عفونی و واگیردار طی روزهای اخیر به کرات تاکید کرده‌اند که استفاده از انواع ماسک‌ها حتی ماسک‌های فیلتردار تاثیر چندانی در پیشگیری از ابتلا به بیماریهای ویروسی مانند کرونا ندارد.

سازمان تعزیرات حکومتی هم که مانند همیشه فقط اعلام آمادگی می‌کند، روز گذشته از اعلام آمادگی تعزیرات برای برخورد با گرانفروشی ماسک و دستکش یکبار مصرف توسط سودجویان خبر داد و گفت: سازمان تعزیرات حکومتی در این زمینه آماده رسیدگی و برخورد با تخلفات است و هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا تارنمای t135.ir به این سازمان اعلام کنند.

محمدعلی اسفنانی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران نیز امروز شنبه درباره آخرین وضعیت اقدامات تعزیرات برای برخورد با گران‌فروشی ماسک و دستکش گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات از صبح به سطح شهر اعزام شده‌اند و هنوز گزارشی واصل نشده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.