به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرعامل بیمه البرز در این آئین با اشاره به کسب جایگاه نخست ظرفیت مجاز نگهداری ریسک توسط بیمه البرز با ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان ظرفیت مجاز نگهداری در بین شرکت های بیمه ای خصوصی گفت: با بهره مندی از توانمندی و ظرفیت های شرکت از جمله سرمایه انسانی متخصص و شبکه فروش دلسوز در مسیر برنامه ۵ ساله شرکت که راهبری بخش خصوصی صنعت بیمه است گام برمی داریم و یکی از اولویت های اصلی، توسعه بیمه های زندگی خواهد بود چراکه علاوه بر افزایش ضریب نفوذ بیمه، امنیت اقتصادی را برای خانواده ها در پی دارد.
موسی رضایی اهتمام ویژه شعب را در پرداخت خسارت به مشتریان امری ضروری دانست و تاکید کرد: پرونده های پرداخت خسارت باید در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند به نحوی که رضایت مشتریان جلب شود.
مدیرعامل بیمه البرز در ادامه با تشریح برنامه عملیاتی ۶ ماهه دوم سال، همراهی حداکثری خانواده بزرگ بیمه البرز را در دستیابی به اهداف تعیین شده خواستار شد.
در ابتدای این گردهمایی مجتبی قمری گل عضو هیات مدیره بیمه البرز نیز ضمن برشمردن موفقیت های بیمه البرز در سالهای اخیر از ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان خراسان رضوی در حوزه بیمه ای سخن گفت.
سید حسن ملیحی رئیس هیات مدیره بیمه البرز نیز محصولات و طرح های جدید شرکت بیمه البرز را در راستای رفاه هموطنان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیمه زندگی پروژه محور علاوه بر دارا بودن مزایای بیمه های زندگی، یک بستر سرمایه گذاری امن و سودآور است که درآن مشتریان می توانند از نوع، محل و میزان بازدهی سرمایه گذاری خود مطلع شوند.
در این نشست علاوه بر برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران و روسای شعب با موضوع نقش مدیریت استراتژیک در بحران،مدیر نظارت و ارزیابی و همچنین نماینده مدیرعامل در وصول مطالبات به ارائه گزارش های خود پرداختند و در پایان کارگروه مشترک هیات عامل بیمه البرز با هدف رفع مشکلات شعب و تسریع در فرآیند خدمت رسانی به مشتریان برگزار شد.
معاون معدنی وزیر صمت گفت: توسعه گردشگری در معادن، از جمله طرحهایی است که دنبال…
رییس دولت جدید بر جایگاه و اهمیت کریدورهای حمل و نقل از جمله ریلی و…
فرآیند ممیزی صدور مجدد گواهینامه استاندارد بینالمللی سیستم مدیریت کیفیت صنعت خودرو ( مبتنی بر…
رئیس هیات مدیره و دبیرکل اسمیک به نیابت از اعضای موسسه استاندارد و اندازه شناسی…
بانک سامان، موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان از چهاردهمین اجلاس رضایتمندی مشتری شد.
بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت اقتصاد، بانک توسعه صادرات ایران موفق به…