Categories: مناطق آزاد

گره‌گشایی از گلوگاه‌های ترافیکی ارس با پیشبرد پروژه‌های در اولویت

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مجید کیانی در نشست با معاونین و مدیران این سازمان با تاکید بر اینکه مسیرهای مواصلاتی ارس گلوگاه‌های ترافیکی ارس هستند، گفت: در خصوص پروژه‌های معاونت فنی و زیربنایی باید تجدیدنظر شود. با توجه به اینکه ما با محدودیت منابع مواجه هستیم و منابع را باید به سمت پروژه‌های اولویت دار سوق دهیم، پل روگذر میدان عباس میرزا جزو پروژه‌های کلیدی و اولویت‌دار ارس است که چندین سال است بدلیل پاره‌ای از مشکلات راکد مانده و باید این پروژه فعال شود. اگر بخواهیم لجستیک را توسعه دهیم تکمیل این پروژه‌ها ضروری است.

کیانی گفت: باید ضمن برنامه‌ریزی برای ایجاد درآمد پایدار بتوانیم زمینه توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال را فراهم کنیم. برای توسعه حوزه‌های درآمدی ضروری است توجه ویژه‌ای به موضوع لجستیک و ترانزیت ریلی و جاده‌ای داشته باشیم چراکه دیگر نمی‌توان با تکیه بر فروش ملک درآمدزایی کرد و این منابع رو به اتمام است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی را در حوزه‌های صنوف، صنعت، تجارت، سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی و حوزه‌های درآمدی احصا کرده‌ایم و تلاش‌مان این است که عمده این مشکلات را با تشکیل کارگروه‌های مختلف و بر اساس برنامه زمانبندی شده حل کنیم.

وی در ادامه افزود: نگاهمان به منطقه آزاد ارس باید ملی و کشوری باشد و از بخشی‌نگری به دور باشیم. از همین رو در راستای توسعه متوازن و جهت پیشبرد امور در تعامل کامل با استان و نیز استان‌های همجوار، امورات را پیش خواهیم برد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه با اشاره به برخی تغییرات ساختاری گفت: جابجایی مدیران امری طبیعی و لازمه تحول سازمان ها است. وقتی در یک سازمان تیم مدیریتی عوض می‌شود همه ذی‌نفعان بدنبال تحول هستند و این تحولات باعث رشد سیستم می‌شود.

وی افزود: ما در مورد تصمیم‌گیری هایمان مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم از این‌رو نباید عجولانه تصمیم بگیریم. بعد از یک ماه بررسی به این نتیجه رسیدیم که باید تغییراتی ایجاد شود. اوضاع سخت اقتصادی و درآمدی به گونه‌ای رقم خورده‌ که انتظار می‌رود مدیران منصوب شده با حداکثر توان و ظرفیت به صورت انقلابی و جهادی مشغول کار شوند.

کیانی با اشاره به اینکه در ارس به‌لحاظ نیروی انسانی ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد، تاکید کرد: در کارگروه منابع انسانی اقداماتی در خصوص ساختار و نحوه تعاملات صورت گرفته است و به سمت عدالت محوری و پرهیز از تبعیض پیش خواهیم رفت. همدلی، همگرایی و نگاه فارغ از تبعیض می‌تواند نقطه عطفی برای تحولی دوباره در سازمان باشد.

فتحنایی

Recent Posts

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت…

12 ساعت ago

پنج روز عزای عمومی در ایران اسلامی اعلام شد

رهبر معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…

14 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی ایلام شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

مدیرعامل پتروشیمی ایلام، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

16 ساعت ago

پیام تبریک دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی

دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی در پیامی این روز را به همه آتش نشانان…

17 ساعت ago

مدیر عامل‌ پتروشیمی ایلام، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

داود جعفری‌فر؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و…

17 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی پیام تبریکی به شرح…

17 ساعت ago