به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، روابط عمومی بانک مسکن در گزارشی ماهیانه ای در خصوص ملاقات های مردمی مدیرعامل بانک متبوع خود نوشت: طی یک ماه گذشته مدیرعامل بانک مسکن در ۴ جلسه با بیش از ۲۰۰ نفر از مشتریان و کارکنان بانک مسکن ملاقات داشته و وی به بررسی مشکلات آنها پرداخته است.
روابط عمومی بانک مسکن تاکید کرد: از عموم مردم، مشتریان و کارمندان شریف بانک مسکن دعوت می شود در صورتیکه در هر یک از بخش های مختلف بانک با مشکلی مواجهه شدند طبق سازوکار پیش بینی شده در جلسات با مدیرعامل بانک حضور پیدا کنند و به طرح مسائل و مشکلات خود بپردازند.
طبق اعلام روابط عمومی بانک مسکن، عمده مشکلات و مسائل مطروحه از سوی مردم شریف ایران اسلامی مربوط به چگونگی دریافت تسهیلات یا نحوه بازپرداخت آن است، لذا محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن دستور داد علاوه بر اینکه مشکلات مردم عزیزی که به صورت حضوری تشریف آوردند و مشکلاتشان را مطرح کردند در چارچوب قوانین و مقررات رفع شود، موانع مطروحه به طور کلی نیز از سر راه مشتریان عزیز در سراسر کشور و شعب نیز برداشته شود.