×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گزارش عملکرد دبیرخانه، خزانه و بازرس سازمان نصر تهران تشریح شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، گزارش‌های عملکرد سازمان نصر تهران در سال مالی گذشته تشریح شد. در طی برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نصر تهران، علیرضا کشاورز جمشیدیان، دبیر سازمان نصر تهران، فرهاد کرم‌زاده، خزانه‌دار سازمان و سعید امامی، بازرس سازمان نصر تهران گزارش‌های خود را ارائه کردند. در ابتدا کشاورز درباره‌ی فعالیت‌های مختلف بخش‌های سازمان گزارشی را ارائه کرد. تعداد جلسات برگزار شده هیئت‌رئیسه سازمان، رسته‌ها، کمیسیون‌ها، شورای انتظامی و مرکز داوری از جمله بخش‌های این گزارش بودند. او همچنین در ادامه با ارائه‌ی گزارشی درباره‌ی فعالیت‌های دبیرخانه‌ی سازمان، اقدامات این بخش را تشریح کرد. کشاورز در پایان به دستاوردهای سازمان در سال گذشته پرداخت که برگزاری نمایشگاه الکامپ از جمله‌ی این دستاوردها است.

فرهاد کرم‌زاده، خزانه‌دار سازمان در بخش دیگری از مجمع، گزارش عملکرد مالی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در سال گذشته را ارائه کرد. دستور کار خزانه، درآمدها و هزینه‌ها و نمودار تحقق بودجه جزو بخش‌های این گزارش بودند که خزانه‌دار هرکدام را به صورت مختصر تشریح کرد.

همچنین سعید امامی، بازرس سازمان به تشریح گزارش خود از عملکرد هیئت‌مدیره پرداخت. او همچنین پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد هیئت‌مدیره سازمان در دوره‌های آتی مطرح کرد. در ادامه اعضا پرسش‌های خود را پیرامون این گزارش‌ها مطرح کردند که مسئول هر بخش به این پرسش‌ها پاسخ داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.