Categories: بانک و بیمه

گسترش خدمات آنلاین، راه بهینه برای پاسخگویی به مشتریان است

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران‌، نشست هم‌اندیشی رؤسای شعب و دوایر ستادی بانک در استان تهران با حضور «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک، «سید قاسم هاشمی ‌راد» معاون مالی مدیرعامل بانک، «رضا قرایی‌پور» سرپرست معاونت امور برنامه‌ریزی و توسعه بانک و «احمدرضا فرجی» معاون مدیر امور شعب استان‌های بانک و جمعی از مدیران برگزار شد.
در این نشست از شعبی که عملکرد موفقی در زمینه افتتاح حساب آنلاین، وام آنلاین و سفته الکترونیک داشتند، تقدیر شد.
در ادامه نشست «توسلی» عضو هیأت مدیره بانک ضمن تشکر از شعبی که در ارائه سرویس‌های الکترونیک موفق عمل کردند، گفت: با توجه به افزایش سریع تعداد مشتریان بانک، راهی به جز گسترش خدمات آنلاین نداریم؛ زیرا شعب ما ظرفیت پذیرش این تعداد مشتری را نخواهند داشت.
«مجید زاغری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران نیز گزارشی از عملکرد بانک در استان ارائه کرد و این نشست را فرصتی برای تبادل نظر و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های موفق رؤسای شعب در حوزه بانکداری الکترونیک دانست.
در پایان نشست، تعدادی از رؤسای شعب به بیان نظرات و پیشنهاداتی برای بهبود فرآیند خدمات الکترونیک پرداختند و دلایل موفقیت شعب بانک را بررسی کردند.

فتحنایی

Recent Posts

پتروشیمی مارون، پیشگام در کیفیت و نوآوری / تقدیر از پتروشیمی مارون در اجلاس پیشگامان کیفیت و نوآوری

در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…

5 ساعت ago

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

8 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

9 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

9 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

10 ساعت ago