به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، سامانه «اسپید» که کار ارسال بسته های پستی درون شهری را بر عهده دارد، طی عقد تفاهم نامه ای با شرکت بیمه سامان مسئولیت حرفه ای سفیران خود را در قبال خسارت های احتمالی بیمه کرده است.
در روزگاری که خریدهای آنلاین جای خریدهای حضوری را گرفته اند، فعالیت این سامانه نیز افزایش یافته و به تبع آن ریسک فعالیت در این حوزه نیز بیشتر شده است، در عین حال شرکت بیمه سامان بر اساس این بیمه نامه تعهد کرده که هر گونه خسارت وارده به مرسوله ها را از مبدا تا مقصد تحت پوشش قرار دهد.
مدیر بیمه های مسئولیت شرکت بیمه سامان درباره این قرارداد گفت: شرکت اسپید بیش از دو هزار موتورسوار دارد که روزانه طیف وسیعی از کالا ها را به خریداران تحویل می دهند، بنابراین احتمال بروز خسارت در این فرایند وجود دارد.
دکتر علی صرفی با بیان این که سقف جبران خسارت در این قرارداد ۳۰ میلیون تومان است، افزود: در حال حاضر این خدمت فقط در شهر تهران ارائه می شود و همه مناطق ۲۲ گانه را در بر می گیرد، لیکن در آینده نزدیک تصمیم داریم تا این پوشش را به سراسر کشور گسترده کنیم.
به گفته وی، شرکت اسپید تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی در قبال ارسال کنندگان محموله های پستی است و در زمان بروز خسارت احتمالی، شرکت بیمه سامان طبق رای مرجع قضایی، خسارت را جبران خواهد کرد.
دو ابربدهکار بانک سرمایه علاوه بر محکومیت به رد اصل مال، به پرداخت خسارات ناشی…
معاون برنامهریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان، از کاهش سالانه ۲ هزار تن دیاکسید کربن…
شرکت نصب نیرو در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران رتبه نخست را برای…
علی مشکانی، کارشناس بازارهای مالی در یادداشتی که در اختیار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)…
همزمان با نخستین روز پانزدهمین نمایشگاه نانو و میکرو ۱۴۰۳ (۲۰۲۴ Iran Nano) مراسم رونمایی…
هلدینگ آینده پویا وابسته به بانک ملی ایران در اجرای سیاستهای کلان نظام در راستای…