به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن کاظمی به همراه روسای ادارات کل سرمایه انسانی، رفاه و درمان و آموزش با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک واقع در اداره کل روابط عمومی، به تماس های تلفنی کارکنان پاسخ داد و دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسش ها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان همکاران از سراسر کشور و عضو هیات عامل بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند.
حسن کاظمی در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط مردمی بانک زمینه بیان مشکلات و دغدغه های همکاران را ایجاد می کند، اظهار کرد: یکی از راهکارهای شنیدن صدای همکاران حضور بی واسطه و گفت و گوی مستقیم با آن هاست و مرکز ارتباط مردمی این شرایط و فضا را ممکن می سازد تا همکاران نظرات و دغدغه های خودشان را با مدیران ارشد در میان بگذارند.
عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به همکاران بانک اشاره کرد و گفت: سرمایه انسانی هر سازمانی جزو دارایی و سرمایه آن سازمان است و بانک هم بدون همکاران متخصص خود معنا و مفهومی ندارد.
وی در پایان با تقدیر از کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در راستای پاسخگویی به حجم انبوهی از سوالات مشتریان بانک و همکاران، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم و مشتریان را این مرکز دانست.
چالشهای «صنعت برق، گاز، بخار و آبگرم» با حضور مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار…
همزمان با اعلام تعطیلی سراسری روز چهارشنبه دوم خرداد ١۴٠٣، به مناسبت تشییع پیکر رئیسجمهور…
فهرست شعب منتخب بانک سینا که در روز چهارشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۳ در کل کشور،…
شورای هماهنگی بانکهای دولتی از فعال بودن شعب کشیک بانکها در روز دوم خرداد ماه…
با تصمیم هیات دولت مبنی بر تعطیلی سراسر کشور در روز چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳…
با برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام از زیرمجموعههای سرمایهگذاری سلیم از…