باید خاطرنشان کنیم سال گذشته فقط ۸۰ هزار واحد گلکسی زد فولد ۲ در کره جنوبی پیشخرید شدند. از طرف دیگر، آمار پیشخرید این گوشیها ۲ برابر گلکسی S21 و ۱٫۵ برابر سری گلکسی نوت ۲۰ است که این یعنی جدیدترین گوشیهای تاشوی سامسونگ توانستهاند توجه بیشتری را نسبت به پرچمداران این شرکت جلب کنند.
گویا مشتریان جوان علاقهی زیادی به این دو گوشی جذاب نشان دادهاند و بر اساس تحقیقهای صورت گرفته، حدود ۴۹ درصد از سفارشهای این دو گوشی از طرف مشتریان بیست تا چهل سال صورت گرفته است. در رابطه با این موفقیت میتوانیم به عوامل متعددی اشاره کنیم ولی اول از همه نباید تبلیغات گستردهی سامسونگ را از قلم بیندازیم و همچنین بدون شک ضد آب بودن این دو گوشی و پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen در این استقبال گسترده اثرگذار بودهاند.
در این میان، امسال خبری از مدل جدید سری گلکسی نوت نیست و در ضمن گلکسی زد فلیپ ۳ قیمت کمتری نسبت به نسلهای قبلی دارد. باید ببینیم در بازارهای دیگر کشورها هم کاربران به طور گسترده از این گوشیها استقبال میکنند یا نه.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مناطق آزاد با داشتن ظرفیت عظیم در حوزه گردشگری…
به مناسبت هفته قوه قضائیه، دکتر عباس معظمی، مدیرعامل محترم شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، در…
مدیرعامل «شرکت مجتمع فولاد خراسان» در مجمع عمومی سالانه این شرکت، کاهش چشمگیر توقفات، اصلاح…
مجمع عمومی سالانه شرکت مجتمع فولاد خراسان با نماد بورسی «فخاس»، با تصویب تقسیم سود…
طی مراسم روز صنعت و معدن که به منظور تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه…
رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنایع فولاد و مواد…