به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی و اعلام معاون برنامهریزی و نظارت راهبردی بیمهکوثر، پذیرش سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان یک تصمیم ضروری و راهبردی است.
لاله کریمی با اشاره به اینکه این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به دریافت گواهینامه بینالمللی ISO9001:2015 در سیستم مدیریت کیفیت شده بود، خاطرنشان کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت، میتواند از طریق بهبود کیفیت خدمات و فراهم کردن خدمات مطابق الزامات مشتری و قانونی، بسترهای افزایش رضایت مشتری که یکی از اهداف کلان شرکت است را ایجاد کند.
وی افزود: انجام ممیزی مستقل توسط شرکتهای گواهیدهنده بینالمللی، علاوه بر آگاه کردن مدیران ارشد آن از نقاط قوت و ضعف سیستمی و عملیاتی و امکان بهبود عملکرد کلی شرکت، موجب افزایش اعتماد مشتریان و سایر ذینفعان میشود.
معاون برنامهریزی و نظارت راهبردی بیمهکوثر گفت: ضمن تشکر از همه همکاران شرکت در انجام بدون نقص فرایند ممیزی، امیدوارم با اهتمام بیشتر تمامی واحدها و در دستور کار قرار دادن توصیههای بهبود گزارش ممیزی، در سال آتی شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در سیستم مدیریت کیفیت باشیم.
پپ گواردیولا چهارمین قهرمانی پیاپی و ششمین قهرمانی خود در انگلیس را جشن گرفت. منچسترسیتی…
رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به سانحه رخ داده برای بالگرد حامل رییس جمهور…
نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی (ELECOMP – TELECOM 2024 ARAK)، با حضور و حمایت…
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در تشریح دستاوردهای مهم این شرکت در دولت سیزدهم با…
برخی اخبار تایید نشده از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه جلفا…
مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان گفت: تولید ورقهای عریض فولادی باکیفیت علاوه برتامین نیازهای داخلی،…