×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گوشی‌های شیائومی برای عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای

برند‌های چینی شیائومی و هواوی از بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های مناسب برای عکاسی در دنیا هستند. البته، بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند متعلق به برند گوشی سامسونگ هستند اما قیمت این گوشی‌های کره‌ای خیلی بیشتر از قیمت گوشی هواوی و شیائومی است. خرید گوشی شیائومی نسبت به گوشی هواوی توصیه می‌شود زیرا برند هواوی در حال حاضر توسط گوگل پشتیبانی نمی‌شود. برای خرید گوشی شیائومی به شما پیشنهاد می‌کنیم که به فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی مراجعه کنید زیرا کالاهای این فروشگاه معتبر و همگی اصل و با کیفیت هستند.

شیائومی یکی از اولین برندهایی است که در گوشی‌های میان-رده‌ی خود از دوربین‌های دارای رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل به بالا استفاده کرد. اکنون سامسونگ نیز گوشی‌های میان-رده‌ای با دوربین‌های اینچنینی تولید می‌کند ولی قیمت مدل‌های میان-رده‌ی گوشی سامسونگ بالاتر از میان-رده‌های شیائومی است.

در ادامه می‌خواهیم گوشی‌های شیائومی مناسب برای عکاسی حرفه‌ای را به شما پیشنهاد کنیم.

گوشی شیائومی پوکو F2 پرو

پوکو را نمی‌توان یک سری از گوشی‌های شیائومی دانست بلکه یک برند جانبی و زیرمجموعه‌ی برند شیائومی است. گوشی‌های این برند، دوربین‌های بی‌نظیری دارند و اگر عاشق عکاسی هستید، خرید یک گوشی شیائومی پوکو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از قوی‌ترین سیستم‌های عکاسی و فیلم‌برداری در گوشی‌های هوشمند را می‌توانید در گوشی پوکو F2 پرو ببینید. جالب است که دوربین پشتی اصلی و دوربین سلفی این گوشی یکی است! سیستم دوربین پوکو F2 پرو دارای یک سیستم چرخش مکانیکی است که در هنگام تغییر حالت عکاسی از سلفی به دوربین پشتی یا بالعکس، لنز دوربین را ۱۸۰ درجه درون دوربین می‌چرخاند تا بتوانید با دوربین اصلی، سلفی بگیرید.

رزولوشن دوربین اصلی این گوشی، ۶۴ مگاپیکسل است و عکس‌های خروجی این دوربین، دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل هستند و هر اندازه‌‌ی پیکسل خروجی آن‌ها، ۶/۱ میکرومتر است. این دوربین با مجهز بودن به یک لنز f/1.9 به خوبی در نور کم عکاسی می‌کند.

یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با طول کانونی ۵۰ میلی‌متر، با زوم دو برابری به فوکوس دقیق‌تر روی سوژه کمک می‌کند.

دوربین اولترا واید گوشی شیائومی پوکو اف ۲ پرو دارای یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و زاویه‌ی دید بسیار باز ۱۲۳ درجه و یک لنز f/2.4 است. یک حسگر عمقی دو مگاپیکسلی نیز برای بوکه کردن در پرتره‌ها در این گوشی به کار رفته است.

از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی این گوشی شیائومی، توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۸K در سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است.

برای خرید گوشی شیائومی پوکو F2 پرو می‌توانید به فروشگاهی اینترنتی به نام مقداد آی تی که امکان خرید قسطی را برای مشتریانش فرآهم آورده است، مراجعه کنید.

گوشی شیائومی می 10 T پرو

گوشی شیائومی می ۱۰ T پرو

این گوشی، یکی از با کیفیت‌ترین دوربین‌های اصلی را در میان گوشی‌های شیائومی دارد. حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دوربین اصلی می‌توانند عکس‌هایی با کیفیت یک DSLR پیشرفت بگیرد. عکس‌های خروجی این دوربین دارای رزولوشن ۲۵ مگاپیکسل هستند اگر می‌خواهید حافظه‌ی داخلی آن سریع پر نشود، خرید گوشی شیائومی می ۱۰ T پرو دارای حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت را به جای خرید نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دیافراگم f/1.7، همراه با سیستم تشخیص فاز DAF و سیستم پایدارسازی، به شما کمک می‌کند تا بهترین عکس‌ها را در نور ضعیف بگیرید. شاید به جرأت بتوانیم بگوییم که این گوشی در شب و در نور کم، عکس‌هایی به خوبی یک دوربین DSLR گران قیمت می‌گیرد.

دوربین‌های ماکرو و اولترا واید، تقریبا هیچ تفاوتی با پوکو F2 پرو ندارند.

این گوشی می‌تواند در سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، با کیفیت ۸K فیلم‌برداری کند و یک سیستم پایدارسازی تصویر برای فیلم‌برداری نیز به خنثی کردن لرزش دوربین در هنگام ضبط فیلم کمک می‌کند و بنابراین، بدون یک سه‌پایه، می‌توانید فیلم‌های با کیفیتی ضبط کنید.

دوربین سلفی نیز می‌تواند با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل عکس بگیرید و با کیفیت FULL HD، فیلم‌برداری کند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید گوشی شیائومی می ۱۰ T پرو، به مقداد آی تی مراجعه کنید زیرا این فروشگاه، گوشی‌هایش را با گارانتی‌های معتبری به فروش می‌رساند.

گوشی شیائومی می ۱۱

یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی برای دوست‌داران عکاسی، گوشی شیائومی می ۱۱ است. دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.85 است و با دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و ۶ مگاپیکسلی ماکرو، پشتیبانی می‌شود. دوربین‌های اولترا واید و ماکرو، تفاوتی با پوکو F2 پرو ندارند.

با وجود دو فلش LED می‌توانید در نور کم نیز عکس‌های بسیار خوبی بگیرید. به علاوه، این گوشی شیائومی نیز می‌تواند همانند پوکو F2 پرو، با رزولوشن ۸K فیلم‌برداری کند. فوکوس خودکار در حالت فیلم‌برداری نیز بسیار سریع است و پایدارسازی تصویر سبب افزایش کیفیت فیلم‌بردرای با شیائومی می ۱۰ پرو می‌شود.

دوربین سلفی، یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز f/2.2 دارد و می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰p فیلم‌برداری کند.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو

گوشی‌هایی که در بالا به شما معرفی کردیم، همگی گوشی‌هایی گران قیمت و پرچمدار هستند. با این حال، قیمت این گوشی‌های شیائومی در مقایسه با قیمت گوشی سامسونگ با مشخصات مشابه، خیلی پایین‌تر است.

اگر بودجه‌ی شما حتی برای خرید قسطی گوشی شیائومی پوکو F2 پرو، می ۱۰ T پرو یا شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو از مقداد آی تی کافی نیست، خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو را برای عکاسی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این گوشی میان-رده‌، دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که واقعا در این قیمت، نظیر ندارد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک حسگر عمقی دو مگاپیکسلی نیز در پشت این گوشی دیده می‌شوند. به علاوه، گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم‌برداری کند.

جمع‌بندی

امروزه گوشی‌های متعددی در بازار موجود هستند که بتوانند همانند یک دوربین عکاسی حرفه‌ای، عکس و فیلم بگیرند. مدل‌های گران قیمت گوشی سامسونگ و گوشی آیفون، بهترین دوربین‌ها را در دنیای گوشی هوشمند دارند اما قیمت آن‌ها بسیار زیاد است.

دو برند شیائومی و هواوی توانسته‌اند با قیمت‌های پایین‌تری، گوشی‌هایی مناسب برای عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای وارد بازار کنند. با اینکه قیمت گوشی هواوی از شیائومی ارزان‌تر است ولی به دلیل پشتیبانی گوگل از شیائومی به شما توصیه می‌کنیم که از این برند خرید کنید.

برای اینکه خیالتان از بابت گارانتی و اصل بودن گوشی‌های شیائومی راحت باشد، می‌توانید خرید خود را از فروشگاه معتبر مقداد ‌آی تی انجام دهید. به علاوه، امکان خرید قسطی گوشی از این فروشگاه نیز وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.