×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
یارانه نقدی در دولت سیزدهم ۹ برابر شد

علی بهادری جهرمی، امروز سه‌شنبه در نشست خبری مشترک با صولت مرتضوی، وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: در روز‌های پایانی فعالیت دولت سیزدهم هستیم. در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، با انتخابات زودهنگام روبرو شدیم، اما دولتمردان متعهدند با سرعت مضاعف، آنچه رئیس جمهور شهید وعده داده بود، تکمیل کنند.

یارانه نقدی در دولت سیزدهم حدود ۹ برابر شد

سخنگوی دولت تصریح کرد: از امروز به صورت روزانه فعالیت‌های دولت سیزدهم در این مدت کمتر از ۳ سال را معرفی می‌کنیم. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جزو دستگاه‌های مورد ارجاع مردم و مرتبط با بحث رفاه و یارانه نقدی است. در این دولت، یارانه نقدی حدود ۹ برابر شد، همچنین کالابرگ الکترونیکی با استقبال خوبی از طرف مردم همراه شد.

بهادری جهرمی گفت: حوزه سلامت نیز جزو حوزه‌های اولویت‌دار دولت است و روزانه در ابتدای این دولت، با ۷۰۹ متوفای کرونایی روبرو بودیم که در این دولت به صفر رسید. شهید رئیسی به حوزه درمان و سلامت، توجه ویژه‌ و شورای عالی سلامت را بعد از ۱۰ سال احیا کرد. درمان کودکان زیر ۷ سال و همچنین دهک‌های نخست، رایگان شد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: در این ۳ سال، ۸ نشست شورای عالی اشتغال برگزار شد که ۷ نشست آن در زمان حیات شهید رئیسی بود.

مرتضوی: نرخ بیکاری در دولت سیزدهم ۱.۲ درصد کاهش یافت

همچنین، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست خبری مشترک، گفت: در دولت سیزدهم، بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در سراسر کشور ایجاد شده و با توجه به افزایش جمعیت فعال کشور، نرخ بیکاری کاهش ۱.۲ درصدی داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.