Categories: بانک و بیمه

یکه تازی بیمه رازی در رشته‌های هدف/ اعتماد مشتریان بزرگ و کوچک به بیمه رازی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعبه این شرکت گفت: طبق بررسی‌ها شرکت بیمه رازی از ابتدای سال تا نیمه آبان‌ماه بیش از ۱۲۷ درصد برنامه‌های خود را محقق کرده و حق بیمه تولیدی در حدود ۴ هزار میلیارد تومان به ثبت رسانده است.

او ادامه داد: این میزان حق بیمه تولیدی در حالی به ثبت رسیده که بیمه رازی هیچگونه خسارت معوقی ندارد و تنها در رشته درمان به صورت روزانه خسارت‌ها را پرداخت می‌کند.

جباری با تاکید بر اینکه در رشته‌های هدف همچون آتش سوزی، حوادث، عمر زمانی، باربری و هواپیما رشد بسیار خوبی محقق شده است، یادآور شد: برنامه ریزی بلند مدت شرکت بیمه رازی بر آن است تا به صورت تخصصی به رشته‌های هدف ورود کند و ظرفیت‌های خود را به این بازارها معطوف کرده است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ شور و نشاط خاصی بر شرکت حاکم شده است و این موضوع منجر به ثبت قرارداد همکاری با شرکت‌های بزرگ شده. بیان کرد: بیمه رازی در سال‌های اخیر در میان مشتریان کوچک، متوسط و بزرگ جایگاه خاصی را از آن خود کرده است.

مدیرعامل بیمه رازی افزود: یکی از برنامه های اصلی بیمه رازی، ورود به حوزه بیمه‌های  پولی و مالی است که در این مسیر مشتری‌های بزرگی  همچون پست بانک، بانک سپه، بانک آینده و بانک صنعت و معدن را در دل خود جای داده و در کنار آن بسته‌های مناسبی برای حوزه اقتصادی و کسب و کارهای نوظهور طراحی کرده است.

جباری گفت: بررسی عملکرد شرکت در سال جاری بیانگر آن است تا پرتفوهای زیان ده از شرکت خارج شود و این مورد تاثیر قابل توجهی در رشد رتبه شرکت دارد که در این رابطه می‌توان به بهبود رتبه ضریب خسارت در صنعت بیمه، رشته آتش سوزی، کِشتی، مهندسی، عمر زمانی و حوادث اشاره کرد.

عضو هیئت مدیره بیمه رازی یادآور شد: مسیر طی شده توسط شرکت بیمه رازی در دو سال اخیر بیانگر استراتژی‌ و رویکردهای درست و استاندارد بیمه رازی است.

دکترجباری با اشاره به پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی ادامه داد: تولید حق بیمه شرکت باید به طور مستقیم توسط نمایندگان و کارگزاران انجام شود و این موضوع در حالی مطرح می‌شود که شرکت بیمه رازی قصدی بر جذب پرتفو به صورت مستقیم ندارد و باید از ظرفیت نمایندگان بیش از پیش استفاده شود که تحقق این امر نشان دهنده تغییر استراتژیک از ستاد محوری به شعبه و نماینده محوری است.

او ادامه داد: معاونت‌ها ومدیریت‌های شرکت بیمه رازی باید در هر حوزه و رشته، برنامه مشخص و مدونی را در راستای استفاده از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه نمایندگان طراحی و اجرایی کنند.

مدیرعامل بیمه رازی وصول مطالبات را همچون جریان خون تازه‌ای در کالبد شرکت دانست و یادآور شد: اگر مطالبات شرکت در زمان درست وصول نشود، در ارائه خدمات با مشکل همراه خواهیم بود.

جباری گفت: در همه حوزه های نیاز به کنترل و کاهش ضریب خسارت داریم اما در حوزه های اتومبیل باید توجه بیشتری صورت گیرد.

براساس این گزارش، در ابتدای جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعبه بیمه رازی، مدیران جدید ستاد همچون هوشنگ فتاح مهر- مدیر بازرسی، ندا اسدی- سرپرست مدیریت باربری، منیژه یادگاری- سرپرست مدیریت بازاریابی و سمیرا عابدی- سرپرست مجتمع تخصصی درمان توسط مدیریت عامل شرکت معارفه شدند.

فتحنایی

Recent Posts

کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان در سال ۱۴۰۲ توسط شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در همایش تجلیل از واحدهای برتر صنعتی و معدنی استان…

12 ساعت ago

لغو تعدادی از پروازها از ساعت ۲۱ امشب

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به محدودیت عملیاتی پیش آمده، پرواز تعدادی از…

13 ساعت ago

جزئیات تغییر سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جزئیات تغییر سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی را تشریح…

13 ساعت ago

«پست برق نفت» پروژه CTEP در مدار قرار گرفت گامی دیگر در راستای راه اندازی زودهنگام واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی

«پست برق نفت» واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی (CTEP) در مدار قرار گرفت.

16 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد

با حکم رشید قانعی؛ مدیرعامل پترول، یوسف شریفی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.

16 ساعت ago

بازدید وزیر نفت از شرکت پتروشیمی پارس

وزیر نفت به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، ضمن بررسی روند تولید شرکت…

17 ساعت ago